fredag 1 augusti 2008

Nu har jag gjort det!

Gjort vad då``???? Jo jag har slutat att kämpat emot ....jag har köpt ProMarkers pennor ( för er som inte vet ....att färglägga stämpelmotiv med ) Startade med 15 st ,så nu fattas det bara 83st ...det finns alltså 98st färger ! jag insåg rätt snabbt att det var en himla massa färger som jag behöver! Fy sjutton mycket pengar blir det ....men om jag köper några i taget så märker man inte hur dyrt det blir (smart va?) Passade på att köpa lite fina blommor också ,förpackade i små söta påsar! Apropå påsar ...titta vilka fina små påsar Lena köpt till mig ! Ska nog fylla dom med lite lavendel! Tack snälla Lena ! tur att ens vänner förstår vad man tycker om .Tur också att man har snälla vänner.

Nu har det varit många dagar med sån här klarblå himmel....fast den här tog jag i går ,,,,i dag har det faktiskt varit lite molnigt men väldigt varmt!

Hoppas på lite svalare väder i morgon (men inget regn tack!) För i morgon ska vi gå på GRÖNA LUND! Jätteskoj! Fast jag åker bara sånt som går framåt , inte runt för då sp-r jag!
HA EN TREVLIG HELG!!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Var var du på shopping? Och vad kan en sådan penna kosta??

Grönan, vad kul! Jag testade ju några läskiga attraktioner i Finland. Jag har inga problem med de som går runt utan de som går HÖGT.

Ullis/Leva på landet sa...

Sådana pennor har jag inte sett, men så håller jag ju inte på med ditt pyssel, än. Är de bra? Gillar ju att fixa och dona en massa och samlar på mig det mesta. Gör som du, köper några i taget så lurar man sig själv, *s*. Här har det varit riktigt behagligt på fm, men em blev varm. Hoppas ej på regn i morgon då vi har loppis grannen o vi.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Snälla kompisar du har. Jag avundas dig som ska gå på Grönan. Jag älskar att åka alla läskiga saker där. Men just nu säger mina revben stopp. Men sen...

Anonym sa...

Vad kul att du gillar Promarkers....hoppas få se nåt fint färglagt med dem här inne snart ;0) ....och när du tyker att inte promarkers färger räcker till längre, finns ju Triamarker...där har jag börjat samla nu *fniss* kan bli hur dyrt som helst ;0)

MiaMaria sa...

Hej!

Har hört att dessa pennor är toppen, min syster gör också kort....


Hoppas att er dag på Grönan blev toppen...och varför åka något som snurrar när man bara blir vimsig, håller med framåt ska det vara....

HA´det gott denna molniga Lördag!
MiaMaria

Unknown sa...

Hoppas att ni får mysigt i dag på grönan..här regnar det dock nu!! Men däruppe kanske det blåser bort!! =) Påsarna är vackra..du kanske kan göra lite kort och sälja i en vacker påse!! Ha en super härlig helg vännen!kramis Malin

Anonym sa...

Ja, pennorna var ju inte sååååå dyra och de var ju billigar att köpa i bunt.

Du får visa mig senare vad de kan användas till. Färglägga stämplade motiv eller?

Vilda musen tycker jag är på gränsen av vad jag klarar. Men jag kan inte låta den lilla dottern åka själv så jag får offra mig.