fredag 29 augusti 2008

Trevlig helg,,,,,,

Efter att ha varit inne och snorat i tre dagar så gav vi oss iväg på en liten shopping tur till Outleten i dag ......som vanligt blev det ju mest kläder till ungarna men jag köpte minsann en grejj ......GÅ STAVAR!!! Tänkte att jag skulle ta och röra på dö fettet lite!!
Men inte i dag och inte i morgon för då ska jag och min stora son åka in till stan UTAN LILLEBROR!!! Vi behöver fylla på höstgarderoben både han och jag.

Om ni har det tråkigt i helgen så kan ni ju alltid roa er med det här"##!!!!


http://www.photofunia.com/
HA EN TREVLIG HELG!!!

10 kommentarer:

villan vid vilan sa...

Ser att även du ska ägna tid åt ett barn i taget......Visst kan det vara mysigt? Ja hoppas hon inte trampar på trollen ....hi hi men kanske det är lite för läskiga ........eller kanske inte för henne vad vet jag. Det är en teater för barn i skogen vi har varit med den stora killen tidigare år men han vill INTE gå igen ...han tycker det är lite läskigt med den STORA TROLLPAPPAN.... men han är ju som sagt den känsliga typen kram ha en bra shoppingtur!!!!

qvinnamittivitt sa...

TACK det samma! Det verkar bli ett underbart väder oxå - i alla fall i mina trakter... Jag ska oxå shoppa med en av sönerna - förstår inte att de kan växa så mycket på längden. Själv blir det mest på bredden...

Spånga lyan sa...

åhh vad sugen jag blir på att shoppa kläder också, men väntar nog till underverket har kommit och magen har har blivit lite mindre....*ler*
Kram Kerstin

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att de växer ur så mycket under sommaren. Här behövs det också fyllas p med kläder, men inga barn gillar att handla. Dessutom så duger ju inte vad som helst. Vi får ta lite i taget. Hoppas att du slipper din förkylning snart.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Bia sa...

Va´sitter du uppe på alla affischhpelare i stan!!!
Jag vill oxåååååå

Anonym sa...

Vad kul att du också ska gå med stavar. Det känns som om det är effektivt, och så är det rätt trevligt också.
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram!

Anonym sa...

Det där verkar kul. Nu ska jag gå in och kolla närmare.

Anonym sa...

Jag har gåstavar! KÄnner mej som en tönt när jag stavar omkring med dom men ojoj vad mycket mer det tar! Så jag töntar runt med dom ett tag till hihi ;P

kram!

Anonym sa...

My god!
Fler sidor som man måste kolla in!!
Jag får aldrig tid till att sova...

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!!

gud så nyfiken jag blir nu då......*Ler*

gåstavar är mycke effektiva...så ta du med dom ut nästa gång...hihihihi..

Härligt att få vara ensam med barnen var sin dag ibland.
fina kläder du shoppat oxå.

Kram Nilla