onsdag 20 augusti 2008

Hunnit i kapp``??

Vad knäpp jag är !!!.....vad då paus tills jag har hunnit i kapp``????Precis som om man någonsin hinner i kapp.......så därför avbryter jag bloggpausen och slänger in lite bilder från semestern!

Vi kom fram till Mellbystrand på onsdag eftermiddag ...molnigt men härligt att se havet igen (10år sen sist!

På torsdagen så var det ännu mer moln och regn ,Så vi satte oss i bilen och åkte för att hitta solen! och vi hittade den i Falsterbo! Härlig vi sand men såååå blåsigt! Jag förbannade mitt långa hår .................................................



Försökte fota i blåsten men det var inte lätt att se med håret i ansiktet hela tiden (och nej jag hade ingen tofs med mig....)


Dom 3 andra familjemedlemmarna spatserade omkring på stranden och letade skatter .....alla tappade pengar kommer ju fram när sanden blåser omkring.....28kr lyckades dom hitta!




Fredagen bjöd på finare väder så då blev det en heldag i Danmark i en massa fina inredningsbutiker där jag handlade så mycket jag orkade bära ....... nu ljög jag allt.......en heldag på Legoland blev det ......sjukt mycket folk! Men ungarna var nöjda , ja tom tonåringen drog på smilbanden ............

:::::::::::LÖRDAG;:::::::::::::


Strålande solsken , blå himmel , härliga vågor...........................................


Men jag föredrog den varma solen framför det iskalla havet!!! En lyckad sista dag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Nu dyker jag ner i tvätthögen igen och gör ett nytt försök att hinna i kapp!











7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka härliga bilder, ser ju ut som om det var varmt och sommar där ni var. Är du säker på att vi varit i samma land? När man vait borta är det svårt att komma ikapp. Bättre att ta det som det kommer.
Kramar Ullis

Anonym sa...

Wow, vilken härlig sommar(fot)bild, ser riktigt varmt och gott ut!

28kr! Vad blev det för inköp?

Anonym sa...

Det där var årets frisyr. Behåll den. Läckra vågor, som jag älskar. I havet alltså.

Anonym sa...

Du vet, en bra karaktär kan till och med motstå choklad, men jag fick jobba hårt.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!

hihhi..ja visst är baksidan fin.tusen tack för hjälpen...gud jag har slitit mitt hår för att få in den på sidan.som tack för hjälpen vill jag ge din en liten sak....*LER*
mejla mig din adress så kommer det ett litet paket.
sandin_4@hotmail.com.

underbar semester ni haft.barnen ser ut att trivas..ja även mor å far.

kram Nilla

Bia sa...

Va´härligt med strandbilder.
Legoland är kul, t.om. för gamla tanter!

Anonym sa...

Nä, man hinner ju aldrig ikapp - det brukar bara bli mer och mer istället :-)
Roligt att få se bilderna! Jag njuter verkligen av att se havet - trots att vi har nära dit. Jag älskar sand och hav.
Tur att ni fick lite sol och bad också! Kram!