söndag 24 augusti 2008

Söndagspyssel!

Den här gulliga fick jag av snälla Malin som har bloggen http://majamelon.blogg.se/index.html

Jag gnällde lite hos henne om att jag har fått någon skum sjukdom i vänster arm (den domnar och värker) ,,,,,,,meningen är att jag kan skicka den vidare till någon som behöver den .....men det gör jag en annan dag!



I dag var det dax för att starta upp kort pysslet i lokalen efter ett allt för långt sommar uppehåll, 7 st pyssel glada tjejer kom och pysslade i många timmar .....

Tiden bara rinner i väg , helt plötsligt var kl 8 på kvällen! Men trevligt var det !





Nu är det äntligen en massa fina gladiolusar i blom affärena ....älskar dom blommorna och speciellt dom vita . Undrar just hur min Serbiska trädgård ser ut just nu !! Jag har rabatterna fulla av denna vackra blomma . Ja ja nästa år så får jag väl se ...........




Nu är jag aptrött så jag tror att jag ska slå rekord i tidig säng gång .........
måste ju läsa slutet på den här boken (som jag inte riktigt kan bestämma mig för om jag tycker är bra eller inte?! )

NY VECKA ; NYA TAG;:::::..........

HA EN TREVLIG VECKA!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Själv var jag ute i svampskogen och njöt av alla svampar.
Det får bli pyssel för mig en annan gång.

Anonym sa...

Vilken mysid pysseldag =)
Har du fortfarande ont i armen?

Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att jag har också ont i vänster arm och den domar. Har varit lite bättre denna vecka men förra helgen var inte kul. Måste vara jätte skoj att träffas så där och pyssla. Tiden går ju fort när man trivs och har roligt.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Jag har just fått den där boken så jag hoppas den är bra. Guuud så ni pysslar! Men fint blir det antagligen.

Hem och Lycka sa...

Mysig blogg du har, gillar layoten! Härligt med en pysseldag, kan tänka mig att ni hade det kul. kram!

Anonym sa...

Ja, det var mycket, mycket trevligt!
Och tiden bara försvann. Efter 2,5timmar var fortfarande inte första kortet klart och jag var inte ens stressad.
Var de andra kvar så länge eller fick du städa i flera timmar?

Bia sa...

Tack för en trevlig dag!

MiaMaria sa...

Hej Stina!

Men vad härligt att stråla samman och pyssla....

Grattis till din Award!

Kransen torkar och håller ett bra tag...

Ha´en bra vecka!
MiaMaria

Nygammalt sa...

Aj då, du har väl inte gått och fått musarm?

Vad härligt det låter med pysselträff, förstår att ni hade det roligt.

Ja du, ett sånt där stort hus vore ju drömmen men vi är nog inte alla menade för det. Men det betyder ju inte att man inte har ett mysigt hem ändå, det är jag övertygad att du och din familj har.

Kram.

Anonym sa...

Hej Stina!

tack för min första UNDERBARA pysseldag tillsammans mer "ditt" goa´ gäng.

på återseende! // Linda

Living by Milla sa...

Roligt att du vill tävla hos mig-lycka till!
Vad mysigt och kul att pyssla tillsammans med likasinnade.

Grattis till utmärkelsen!

kram Camilla