söndag 10 augusti 2008

Ångest........

I dag mår jag verkligen ur uselt! Huvudvärk ,yrsel ,ångest ja nästan att jag hy perventilerar !!! Nä jag är inte sjuk men i dag är det min SISTA semester dag.......Vart tog semestern vägen? Den hade ovanligt bråttom i år tycker jag!
Jag har inte direkt ångest för själva jobbandet...men morgnarna! Hur sjutton ska vi komma upp kl 6 i morgon? Hur ska vi kunna skynda oss för att bli klara?Nu är man ju van att ta god tid på sig med frukost och dusch ,men i morgon? !
Ja ja det får väl gå!
Men jag har en känsla av att jag också skulle vilja dra en dassrulle över skallen i morgon som den här lilla "kotten"!

Å tänk när jag ska skynda mig med upp freshningen i morgon!Jag kanske kommer till jobbet lika snyggt sminkad som den här lilla vovven (tur att jag inte använder läppstift!


Nä nu är kl 8 och jag får väl snart gå och lägga mig! Svårt när man inte har släckt lampan före 1,30 hela sommaren!

Men det ska nog gå bra!

9 kommentarer:

Bia sa...

Glöm inte läppstiftet imorgon och se lika glad ut som hunden. Ha, ha va´roligt!!!

Anonym sa...

Jag kan hjälpa dig med läppstiftet imorgon! Första dagen brukar inte vara ett problem, det är alla de andra...

villan vid vilan sa...

Men GUUUUD vilka ROLIGA bilder!!!!!ha ha ha..
Nä du har helt rätt....och vi är inte alls i närheten ens... var inte orolig.....Ja i morgon drar det igång med nytt jobb, dagislämning o.s.v usch lite ångest faktiskt..ha det gott och länka gärna mej kram...

Ullis/Leva på landet sa...

Det kommer säkert att gå jättebra att börja jobba. Håller med Elena, första dagen är inget problem det är den andra som är jobbig.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Vänta bara, din tid kommer. Själv vaknar jag sakta vid halvniotiden. Det är lagom för mig. Sov gott!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hihihi...hej!

gulliga bilder!!!hihihi..det kommer att gå som på räls med jobbet idag ska du se.efter nåntimme så kommer det inte kännas att du ens varit på semester.

det ska bli skönt när allt blir som vanligt igen om du frågar mig....

Kram Nilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

...men du jag glömde..vilken ljuvlig väska du gjort!

Anonym sa...

Vilka roliga bilder =) Hoppas det gick bra idag! Det är alltid så jobbigt att komma igång efter semestern...

Kram

Anonym sa...

För att kolla vad du har gjort i sommar kan du ju läsa igenom din egen blogg. Du har gjort massor. Sommaren verkar inte alls ha varit kort.
Jag har suttit och läst genom de senste två veckorna nu eftersom jag befunnit mig utanför all internet uppkoppling sista tiden.

Vilken tur att du var så modig så du vågade testa scannern utan manual. Det blev en liten förändring kan man säga.