onsdag 27 augusti 2008

Glad i dag igen......

I dag så blev jag glad igen .....Nilla den här gången också!!!!Titta vad hon gett mig! Nu är det ju meningen att jag ska skicka den vidare........
7 st ska jag välja ......usch vad svårt det kunde ha varit lite fler!!!!!
Men ok här är mina 7
Bia -min allra bästaste vän )(låst blogg!=)
Elena-som efter mycket tjat har börjat blogga .....till min stora glädje!
Milla-kolla själva så förstår ni varför!
Malin-Kul tjej som gör så fina kort!
Ullis -En fin blogg jag besöker ofta!
Malin-den här tjejen älskar söta saker precis som jag!
Nilla!!!.....självklart så skickar jag en tillbaka till henne!

Å så var det reglerna då!!!
There's some rules for this award as well:1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated


I dag har jag varit hemma och snutit Filips näsa hela dagen ,,,( det har jag inte för det kan han själv!!! Inte så där jätte lägligt att vara hemma precis i terminsstarten....men det är inget att göra åt!Tänkte att när jag ändå var hemma så kunde jag ju städa lite ....först så satt jag vid datorn ett tag , sen så stämplade jag lite ,sen så tog jag en kopp kaffe sen så gjorde jag ett par kort ....sen bakade jag lite , sen drack jag kaffe!!! och sen var klockan kvart i 7 och det var dax att springa på föräldrarmöte .......men i morgon så......
Vi syns!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj! Tack Stina!
Jag är verkligen fast i bloggträsket och det blir bara fler bloggar som besöks och längre tid på kvällarna som går åt mitt "Bloggjobbande".

Man kan väl inte städa mitt i veckan !!

Bia sa...

Tack vännen!
Ska jag "låsa upp" min blogg?

Vit Spets sa...

Grattis till din award! Å så snäll hon är Nilla med sina bakelser... tänk jag hade turen & vann en ;)
Jag kommer nog att sälja Tilda sakerna på tradera...blev så besviken!
Ha det
//Siv

Unknown sa...

Tack sötaste du va gullig du är!! =) Va glad jag blir..är så roligt när ngn gillar det man gör!!!

Stor mega kram på dig! Malin

qvinnamittivitt sa...

Grattis till awarden - förstår att det värmer! Jag tycker som dig bloggarna du länkat till i ditt sista inlägg var bara bra!
Förstår att du blev förtjust i mina klippbilder när jjag läste ikapp mig och såg dina snäck och havs bilder *ler* / Mari

Living by Milla sa...

GRATTIS till din utmärkelse!Den är du väl värd. Tack söta du för att du skickar den vidare till mig och för dina rara ord du skriver om mig:)

Vilken ljuvlig bakelse som kom med posten, tur att den är kalirifri, tihi..

Kram på dig!
Camilla

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dig och tusen tack för att du skickar den vidare till mig. Blir så glad! Här blir det inte mycket datortid, jobbet tar på krafterna.

Kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!

Men stackars pojke....det är väl typiskt att sjukdomarna kommer med skolstarten.....det är väl bara början.

Hoppas du har det bra!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kram Nilla

Anonym sa...

Å tusen tack för den fina utmärkelsen =D Jag blir så glaaad!!!

Ha en härlig helg!

Kram!