fredag 8 augusti 2008

Hur svårt var det???

Jag är av den sorten att jag HATAR att läsa bruksanvisningar......alltså jag har en scanner men har av någon anledning trott att det är så komplicerat att använda den så att man är tvungen att läsa den förb-nade bruksanvisningen!!!Men i dag fick jag för mig att jag skulle testa utan att läsa! Å hur svårt var det? Ett klick med musen så var det klart!!! Så nu måste jag be om ursäkt till er alla som har tvingats titta på mina suddiga alster!!! Lite bättre bild ,eller hur?
Här är ett av mina tusen projekt som aldrig blir klara ,ett litet minialbum ...............
Har testat mina promarkerpennor och vet inte riktigt om jag tycker att det är så kul! Men skam den som ger sig så jag fortsätter att öva!!!


Lyckades tom scanna in ett foto från Vilda Musen som vi åkte på Grönan förra helgen.......jag ser ut som en röntgen sköterska i min gröna regncape! och kolla frisyren!! Ser ut som mamman i Simpson!
Ja oj vad lätt det var att scanna och oj vad knäpp jag är som inte har testat förut (tänker INTE tala om hur länge jag har ägt scannern! )


HA EN TREVLIG HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


9 kommentarer:

Vit Spets sa...

Gud va jag garvade... sjuksköterska & mamma i Simpson...HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Kramis
//Siv

Vit Spets sa...

Garvar än...även mannen min!
Glömde ju, ljuvliga kort du scrappar & jag hatar oxå bruksanvisningar!
Ha en bra helg
Kramis igen
//Siv

Bia sa...

Bravooooo!
Du kan ju ALLT!

Anonym sa...

Kul att du testade, det är ju superlätt att scanna!

Fast första gången jag skulle sätta i scannersladden i datorn slog jag om switchen till "el-spänningen" på baksidan. Pang! Sen började det ryka från datorn när nätaggregatet brann upp :-) Min man blev inte glad när vi fick köpa ny dator.
Ha en trevlig helg! Kram!

Jenny Oak Fae sa...

Jag köpte ljushållaren på Ö&B igår, det fanns även en annan modell som kostade 49:-

Hoppas du hittar dem du också!

Kram & trevlig helg!

/ Jenny

<3

Anonym sa...

Du såg ju glad ut när du åkte vildamusen!!
Scanner är bra!

Anonym sa...

Vad duktig du var!!!
Vilka kort...superfina!

villan vid vilan sa...

Hej ja ibland är det ju enklare än man tror...Bra att du fick allt att fungera. Kul bild från Grönan. Vi var där i sommar med äldsta sonen...som ABSOLUT inte ville åka nånting...FARLIGT tyckte han. Men han och jag åkte i allafall kärlekstunneln... ha ha MYSIGT! Det räckte för honom han är lite harig ....Är väl lik sin mor ha ha ha. på återseende

vinklar o vrår sa...

Jag är likadan angående bruksanvisningar... vem behöver läsa dem egentligen?! ;) Men ibland kanske det kan vara bra!! :)

Och så typiskt med Skarps butik... själv skickade jag ju svägerskan ;)

Fortsatt trevlig helg!
Mia