måndag 11 augusti 2008

Första dagen är gjord....

Ja herregud jag överlevde.....nu ska jag inte tjata om hur svårt det var att somna i går och om hur många ggr jag har vaknat i natt ! Nej det ska ni slippa....
När 2 väckarklockor plus telefonen hade ringt i morse så fick jag lov att ta ett stadigt tag om nackskinnet och dra upp mig ur sängen! Sen gick det bra vi hann göra allt vi skulle (frukost, dusch etc,) Vi behövde inte ens springa till fritids i morse......
Men oj vad jag är trött nu och ont i rumpan har jag också.....vi startar med 2 planeringsdagar på jobbet och det är sååååå svårt att sitta still!
Men nu är det bara i morgon kvar sen har ju jag ytterligare tre semesterdagar,,,(LYX)

Den här lukta gott flaskan fick jag av B i går och jag hoppas att det var av ♥♥kärlek och inte för att jag luktar illa!`???
Visst är flaskan fin? Luktar gott gör den också!

Fy sjutton vad kvällarna är mörka nu .Så nu är det dax att kolla igenom ljusförrådet .....kanske att jag behöver köpa lite nya !
NU ÄR DET DAX FÖR SÄNGEN:::HOPPAS ATT JAG ÄR PIGGARE I MORGON!!! (och stackars Filip....)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Efter 2 dagar brukade det vara som om sommaren inte funnits. Man börjar direkt planera för julen. Sov gott!

Ullis/Leva på landet sa...

Du se att det gick bra. Snart är ni inne i den gamla vanliga lunken igen. planeringsdagar är så drygt när man inte är van att sitta stilla så länge.

Kram Ullis

Bia sa...

Har du namnsdagat eller fick du present bara sådär?

qvinnamittivitt sa...

Ja det är konsyigt att man överlever första dagen efter ledigeheten...och man överlever de andra oxå. STRANGE!
Tack för hjälpen!
Härlig presentationssida du har fått till!
Mari

Anonym sa...

Finns inget värre än "sitta still"-dagar, då kryper det aldrig så mycket i benen...

Anonym sa...

Ooo har du fått en parfym! Den där som luktar så gott!!! *avundsjuk* ;P

Kram!

MiaMaria sa...

Hej!

Visst är det så mörkt nu, och man tror att hösten är här...men nej, jag ska ha lite sommar innan hösten får anlända....

Ont i rumpan, oj så jobbigt att bara sitta still...men allt går....

Kul med presenter....

HA´en toppen dag!
MiaMaria

Anonym sa...

Självklart! jag länkar tillbaka =)

Kram!

Anonym sa...

Snyggt med brunt och rosa!
Duktig flicka, och frukost hann du också äta!!

Snäll B du har, och du luktar inte illa...