tisdag 26 augusti 2008

Så glad.........

I dag så ringde min son till mig och sa att jag hade fått en avi om paket på posten......snäll som han är så gick han upp till posten och hämtade det!
så när jag kom hem från jobbet stressad och trött så låg det ett litet paket i hallen!! Å vad fanns i det? Jo världens sötaste lilla bakelse från snälla gulliga Nilla !!! TACK TACK TACK!!!! Hon var så gullig att hon skickade den till mig för att jag hade hjälpt henne med en "pytte" grej!


Ni har väl inte missat att besöka hennes blogg???
http://pennyshouse22.blogspot.com/
Hon är en mästare på att virka och hitta fina loppisfynd !


Kvällen har tillbringats på Grimstafältet för att kolla på Filips fotbollsmatcher (2st var av en i ös regn!) Kul att titta men nu är det inga ljumma kvällar längre så man får klä på sig ordentligt (vilket jag förstås inte hade gjort..)

Jag har varit hos doktorn och kollat upp vad det är för skumt med min vänsterarm och det va inte galna ko sjukan och inte kärlkramp och inte heller prostatabesvär .....men det verkar som att det är någon nerv som har kommit i kläm eller så! Fick lite tabletter och ska tillbaks om 2 veckor....så det är väl bara och vänta och hoppas på att det rättar till sig!

Ha det bra!..

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att det inte var prostatabesvär!!!
Det hade ju inte vart så kul!

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur att det kanske inte var så stora fel på armen. Nu är bilderna med. Svär och blir förbannad varje gång inget fungerar som det ska. Vilken gullig bakelse du fått.

Kram Ullis

Anonym sa...

Supersnäll Nilla! Hon gör mycket fiiina grejer.

Det kan inte vara musarm eller ett datavirus som har drabbat din arm?

Jag slipper numera hänga vid fotbollsplanen. Men jag minns att det var både långkalsonger och termobrallor som gällde redan i oktober.

Mjuka sa...

Åh vilken gullig bakelse!! Förstår att du blev glad
kramar M

Anonym sa...

Mumsig bakelse! Tur att din arm inte förtvinat eller så. Kram.

Bia sa...

Vilken fin bakelse! Det är kanske den sortens bakelser eller bakverk vi ska konsumera!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej Stina!

roligt att du blev glad.varsågod det var så lite så...

det kanske är ett bloggvirus du fått i armen...*LER*
Tur att det inte vr nått allvarligt.Vi får hoppas du blir bättre snart.
Ska iväg med min minsting till läkare nästa veck.ahn har ju haft "vattenkoppor" snart i 2 månader.De tror det är nån allergi av nått slag.hoppas det inte är nån matallergi för det verkar jobbigt.

Kram nilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

glömmde ju....du har nått inne hos mig som väntar....hihihi

Kram igen!

Anonym sa...

Jag kunde ha svurit på att det var prostatan ;P Skönt att det inte var kärlkramp eller nåt sånt iallafall...
Vilken fin present!!!

Ha en bra dag!

Kram!

Sara sa...

hej och tack för din röst! Krya på dig med armen:)

Anonym sa...

Jag saknade dig faktiskt idag. Ingen att slänga päronskrutt på!
Jag tror din 6-åringar klarade sig galant! Och ris på golvet, nääää, inte så farligt!