söndag 31 augusti 2008

Helg rapport!

Ja nu har helgen nått sitt slut! Fort har den i vanlig ordning gått....fast jag har faktiskt hunnit med en hel del!!!
Lördagen tillbringade jag och tonårssonen inne i stan ....vi handlade och handlade och handlade.....tom jag hittade lite kläder (och en massa pysselsaker förstås,,,,,,

Fin blus med spets!



20% på allt på Joy ....där hittade jag en fin långkofta som täcker fet rumpa!



Just nu är jag inne i ett riktigt kort stim ....har sålt så mycket kort så att mitt lager börjar ta slut.....

Nu börjar det bli dags att göra ett julkorts lager också.............





Söndagen har tillbringats till största delen hemma med dammsugaren i handen . Hann även med få ut pappa i rullstolen på en liten promenad (fy fan för att bli gammal!()
Ni undrar säkert hur det går med gå stavarna??? Jo tack det går bra ,,,,jag har nu tagit bort prislappen , ställt dom i ett hörn i hallen så dom får vänja sig ....snart så ska dom få gå ut med mig också!!!
HA EN TREVLIG VECKA!!!!














13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har 2 dammiga fina gåstavar i hallen också. När som helst ska jag använda dem, tror jag.

Ullis/Leva på landet sa...

Har ju inte köpt några gåstavar än, det är kanske tur det. Dina kort är ju så underbar. förstår inte hur du bär dig åt Kul att även du hittade lite kläder, tycker det är så svårt.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Blusen med spets var lite Bia-blusig men fiiin.

Nu har jag fixat lite nytt på min sida. Fortsättning följer...

Hm, jag vill också ha gåstavar!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihihi...jag skrev på föregående inlägg...hänvisar dig dit...hihihi..

kram igen!

Living by Milla sa...

Hihi, då kan mina gåstavar göra sällskap med dina;) Mina står i hallen sen ett halvår tillbaka...

Vilka fina fynd du har gjort, tycker det är svårt att hitta snygga kläder som sitter bra(hm,undrar vad det beror på?!)Blusen är jättesöt,helt i min smak;)

kram Camilla

Bia sa...

Invänjning av stavar!
Ungefär som när ungarna kommer till skolan och känner på kroken!
Mina stavar har åkt upp på vinden, de stog i vägen vid ytterdörren.

Anonym sa...

Gåstavar rocks! ;P
Kul med kortförsäljning!

Kram!

A home far away sa...

Oj så aktiv du har varit, fina kläder du köpt, så du är ute o går stavgång?

Ha en fin kväll
Kram gunilla i Singapore

Anonym sa...

Vilka söta kläder du har köpt! Ja, man får samla lite mod innan man ger sig ut med stavarna :-) Det känns lite konstigt första gångerna...
Kram!

Anonym sa...

Snart börjar rökterrorn!
Vet inte om jag vågar gå på dig, men jag har redan börjat med Bia. Muahaha!

Anonym sa...

Fyller år om en månad. Önskar mig bland annat en hjälm!!! Och en ny Mp3, en massage (inte stav!!) , nya hörlurar...Mateus skålar...

MiaMaria sa...

Hej!

Men vilka fina kläder du köpt och dina kort är så vackra!

Lycka till inne hos mig och
ha en bra dag!
MiaMaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!!

Tusen tack för det fina paketet.underbart kort å tändsticksask.
Jag blev såååå glad.

Ha en fortsatt bra dg.

Kram Nilla