lördag 9 augusti 2008

Ny kamera!!!

Äntligen har en ny KAMERA inhandlats!!!Visserligen är din inte bara min ,men det blir nog mest jag som fotar! Har varit duktig och läst bruksanvisningen (eller åtminstone skummat igenom den!) Så nu har jag fotat och fotat ....raderat och raderat.........så nu ska jag bombadera bloggen med bilder! Först ut är ett kort på en liten väska som jag har klippt och klistrat i hop i kväll....inte så jättenöjd precis , men nästa blir säkert bättre!


Badrums bild....lite vackra pärlor!






Lite balkong bilder.........sommaren är fortfarande här för mina pelargoner är fulla med knoppar så det så!
nu har jag inte tid att sitta här längre för nu ska jag leka med kameran !



Ha en trevlig lördag kväll!!!






10 kommentarer:

Living by Milla sa...

Go kväll!

Självklart får du länka, blir bara glad!:)

Japp, i höst är det tänkt att jag ska bli med butik. Vi har ett stort hus med hel källare och egen ingång till nuvarande snickarboa där butiken ska vara. I sortimentet kommer det att finnas sånt som jag själv skapat till att börja med. Det är såå spännande!

Vilka härliga bilder du bjuder på, kameran verkar toppen!

kram Camilla
Ps. Tack för din goa kommentar!

Anonym sa...

Lek mer och visa fler bilder. Visst är det kul att kunna lägga in bilder. Kram!

villan vid vilan sa...

Hej Stina jag har ju svårt att hejda mej när jag kommit igång med detta. Det blir nog mindre nu när man börjar jobba igen....det är ju sååå roligt har så mycket att berätta!!!!kul att du kikar in. Ge mej tips snälla om hur man kan lägga upp bilder t ex bredvid varandra i mindre format Jag lyckas inte grrrrr....kram på återseende

villan vid vilan sa...

Hej Stina Om jag visste lucky me den bara fanns där när jag började lägga upp bilden.... hi hi.... fråga hur...jag har ingen aning..hmmm ska klura lite på det och får återkomma om jag klurar ut det, ska fråga sambon.....han kan lite mer om sånt här. återkommer....

villan vid vilan sa...

Du välj LAYOUT-TECKENSNITT OCH FÄRGER och välj KANTFÄRG längst till vänster och ta någon färg du vill ha. Jag vet inte om det är rätt men prova!!!!!

A home far away sa...

Va kul med en ny kamera, det blr så mycket roligare att fota då:-

Kram Gunilla

Bia sa...

Kors, här var det ny färg!!
Hur ska detta gå imorgonbitti, jag sov till 10 idag sista sommarlovsmorgonen????

Ullis/Leva på landet sa...

Ny kamera så kul, vill jag också ha avis. Du är så duktig att göra så fina kort. Helt underbara. Höst vill jag inte ha än, får vänta lite till åtminstone.

Kram Ullis

Bia sa...

Bättre färg nu!
Snyggt med ramar runt dina nya fina kort från nya fina kameran!

Anonym sa...

Oj, trodde först att jag kommit fel. Som tur var fanns det en bild på dig...

Äntligen! Ny kamera, vad kul! Testa närbilds-läget på din kamerainställning. Fin, fin skärpa på närbilder/detaljer.

Väskan var jättefin. Kan man öppna den till ett kort eller?