söndag 21 oktober 2007

Trött dag.........





















Gårdagen var kul ! På dagen besökte jag och Bia Erikshjälpen och röda korset....en del fynd blev det bla fina små glasklockor,vackra örngott ,ljulgransljusklämmor (heter det så!?) som jag tänkte sätta på en kedja ,en gammal liten bibel.






Efter den lilla rundan slog vi oss ner på en resturang och åt varsin jättemacka.






På kvällen va det tjejfest hos Maria ,vin,skratt och lek!





Nu har Filip varit borta i 3dagar och det känns verkligen tomt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Trött dag för mig oxå. Tog ett varmt bad sen kröp jag till sängs igen.
Njut av barnledigheten Fille är snart tillbaka!

Anonym sa...

Klart jag kommer ner t syfestival - det får man inte missa ;0)
hoppas vi ses då.

Anonym sa...

Du hittar alltid på så kul saker att göra och sen blir det så fint också. Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina saker du fyndat!! Du verkar ha haft en bra helg! Kramis!

Anonym sa...

livet e en fest men nu är det tyvärr vardag igen
tack för titten

faster atta sa...

Dina små klockor är underbara! Vilka fynd!!

kram

Anonym sa...

Hallååååååå!
Jag vill ha lite nya foton och inlägg!!
Har dansat salsa och behöver bli lite uppiggad.

Ulrika sa...

Fina fynd!!! Älskar kronan på brickan...

Kram