måndag 29 oktober 2007

Regnig måndag.........

Äntligen har jag fixat lite höstmys på balkongen...........
Dom här vackra glasunderläggen fick jag idag av bästaste Bia! Tack!

I dag har det regnat hela dagen här i Stockholm.Har varit inne i stan på föreläsning och lyssnat på Ben Furman,inressant men fy sjutton vad jag tycker att det är svårt att sitta still i flera timmar! Efteråt så måtte jag stora sonen och vi käkade lite middag i Kungshallen (jag åt en god Libanesisk rätt med kyckling)




"Julkortandet" går sakta framåt...........






9 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ta del av ditt liv igen. Jag är glad att vara hemma. Inga fler jättefiskbullar. Kram

Anonym sa...

Va´smal jag ser ut bredvid Kristian!!!!

Mitt hem är min borg sa...

Så fint du gjort på balkongen.. Jätte mysigt.. Hoppas du kan sitta där och mysa utan frysa ihjäl..
Å vilken gullig kompis du har.. Faten e kanon..
Att du har kommit igång med att göra julkort.. Det var väldigt duktigt.. skulle också behöva ta mig i kragen..
Ha en skön måndags kväll..
Kram!!

Sallys hus sa...

Himmel så mysigt du gjort och mys med sonen...

Men du hallå!!!!!

Hur gör man för att sonen ska bli så???
Bjuda mamma på mat o tända ljus???
Han kanske tränar på det som komma skall senare i livet!!! fniss...

Sedan duuuuu......när nu jag lyckats inspirera dig till å sy ljuspåsar.....kan inte du då göra lite kort som vi vanliga dödliga kan apa efter??!!!!!!!!

De där konstverken du gör kan ju inga vanliga människor klara av...
fniss....

Kram på dig..Katarina

Lavendel & Romantik sa...

Visst är det jobbigt att sitta still,man får ju myror i hela kroppen ...och man blir så Fnissig Du får ha det så bra Kram/Majsan

Stina sa...

Vad fint. Glasunderläggen är verkligen tjusiga. Kram

Anonym sa...

På fredag ska jag t syfestival, hoppas att jag får träffa dig där då - men du kanske ska dit på lö.
*Kram*

Spånga lyan sa...

Hej Hej
Idag är det min tur att åka till Ericshjälpen i Spånga, hoppas att även jag kan fynda.
önskar dig en trevlig helg
Hälsningar Kerstin

Lantliga drömmar sa...

Så fint du fixat på balkongen, och julkorten ser jättefina ut! Jag borde också ta tag i julkorts-skapandet, men jag har så lite idéer om hur jag ska göra dem i år... :-)

Ha det gott!