fredag 26 oktober 2007

Fredag kväll.........



Äntligen fredag och en hel helg framför sig!
På fm innan jobbet var jag upp till centrum för att handla en grej till jobbet och vad får jag se= ? Jo nya affärer har öppnat i vårat centrum!!! En jättefin affär som hette Fina Hem (tror jag ) Självklart rusade jag in och va mycket fint det fanns! Köpte dessa fina lycktor för endast 20kr st! (2 till mig och 2 till vännen Bia)fick en liten present i form av en tvål från Himla (jag va den första kunden!!!).En annan ny affär fanns vägg i vägg men inte lika fina saker .,det va någon dansk affär tror jag (ska kolla mer i den i morgon) Lagerhaus premiäråppnade kl 12 så den han jag inte med innan det var dax att ta bussen till jobbet! Såg även att Hemtex öppnar inom kort! Shit vilket super centrum det håller på att bli i Vällingby! (för er som inte vet så har dom hållt på att bygga om i typ 3 år för att göra ett gigantiskt centrum)
Nu i kväll var brorsan här med en present till mig .......fina böcker om dockhus byggen! Han försöker få mig att börja med en ny hobby (precis som att jag inte har tillräckligt....fniss...)
I morgon blir det en heldag i centrum i dom nya affärerna!

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj !
Vad roligt med ett nytt centrum och nya fina butiker..vi flyttar ju in i ett sprillans nytt centrum...så det blir nog ganska läckert med en lantlig butik i ett hypermodernt ny byggtt centrum...
Tack för kommentaren hos mig...
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

bara jag igen..glömde ju..wow vad fina lyktor du köpte !!

Anonym sa...

Nää inte dollhouse, verkar ju inge kul.
Ska vi bli miljonärer idag?

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du hittat mycket fint och att du visar oss vad! Lyktorna var jättefina! Kram!