söndag 7 oktober 2007

Mera kort










Snart är helgen slut IGEN!!!

I dag har Filip spelat match igen ...jättespännande (jag börjar bli en riktig sportmorsa) Resultatet blev 6-3!! Filip fick applåd för matchenspelare ,,,glad unge och stolt mamma. Han är 2år yngre än sina spelkamrater och är jätteduktig!

Resten av dagen har jag fixat med presenter och kort till 3 lärare.Alexander har bytt klass och vill ge dom något (det är mammas kille det)Skönt att han fortfarande tänker så att man vill ge något (han är snart 14 år)...

Jag behöver väl knappast tala om att det inte blev någon vinst på lotto igår?.........Nu ska jag fortsåtta att fixa med min stämpelförvaring ,undrar om jag någonsin blir klar? Fy så mycket stämplar jag har ska nog räkna dom när jag är klar!




5 kommentarer:

Nygammalt sa...

Attans också, bättre lycka nästa gång! Men du har ju en (ja eller flera) duktig son!

Vad fina kort du har gjort, de kommer att bli uppskattade!

Du får ta dig en tur in till stan snart. Kram.

Nygammalt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Kom nu till jobbet! Jag saknar din glada nuna!

faster atta sa...

Så fina kort!
kram

Unknown sa...

Vilken mysig sida du har då? Gillar att pyssla med ser jag =). Jätte fina kort! Ha en trevlig vecka!
Kramar Malin