lördag 6 oktober 2007

Ikea!







I dag blev det IKEA hela dagen för mig och vännen Bia! En hel del handlande blev det,men det är nog första gången som jag är på IKEA utan att handla servetter,ljus eller toaborste!Vad jag handlade får bli en hemlighet tills jag har orkat fota ......När jag kom hem slängde jag mig i soffan med en kopp kaffe och ,ja ni ser på bilden vad det blev till kaffet!
Jag är verkligen urtrött i dag och känner mig lite halv risig så middagen blev enkel.....
Oj kom precis på att jag har glömt att rätta lottokupongen.....rusar till resultatsidan!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blev du miljonär? Bra att du lärt dig att fika är det viktigaste. Kram

faster atta sa...

Jag är förvirrad.. Åka till IKEA utan att köpa ljus och servetter... Hum, det har nog faktiskt aldrig hänt mej! Kanske ska prova nästa gång, lagret av dessa varor behöver liksom INTE fyllas på!

Anonym sa...

Håller tummarna för att du vann ;0)
Ikea är ett toppenställe, även för scrappare...men man får hålla i plånboken - det har lätt för att bli dyrt.

Anonym sa...

Du har inte ringt och hyperventilerat i telefon så det blev väl inga miljoner.

Nygammalt sa...

Vad glad jag blev över att du skrev hos mig! =)
Håller tummarna för att du blev några kronor rikare.
Kram.