lördag 13 oktober 2007

Andra dagen utan diskmaskin!!!

Nu har jag definivt bestämt mig! Klart att jag ska köpa en ny diskmaskin jag skiter i det där vackraunderbarajättesnygga diskstället......fy sjutton vad den här familjen drar ner disk!
Tänkte att jag skulle visa 2 av ljuspåsarna som jag sydde i går...ni som känner mig vet ju att jag lätt blir lite manisk när jag kommer på något nytt pyssel så jag tänker inte tala om hur många jag har sytt! Ni som brukar få julklappar av mig får låta bli att titta på bilden!
Nä nu ska jag rätta lottot....hoppas att det är någon som har hållt tummarna i dag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt Stina!
En sån ljuspåse vill jag ha i julklapp!

Anonym sa...

Finfina ljuspåsar, såna ska jag oxå sy, så fort jag får tid!

Kram linda

och visst jag är helt beroende av vita bloggar nu! ;)

Anonym sa...

Du behöver absolut en diskmaskin, så att du får tid att pyssla ihop fina saker. Verkligt fina ljuspåsar. Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina ljuspåsar!! Jag stänger inte ner bloggen helt, utan kommer ge alla möjlighet att fortsätta läsa genom att skicka mig ett mail....när det sker lämnar jag ut en mailadress till mig! Sluta blogga gör jag inte, det är ju så skojigt! Kram!

Sallys hus sa...

Men du va fina!!!
Där ser du! Det var väl inte svårt??
Har du broderat de där eller har du sytt av handdukar??

Kram Katarina

Unknown sa...

Vilka fina påsar! Jag önskar att jag kände dig så jag kunde få en i julklapp hi-hi...kram Malin

Anonym sa...

Eftersom du glädjer mig och min familj med så fina kort och pyssel så hjälper Mats dig med en ny diskmaskin till ett superpris om du vill. Ring och tala om vilken modell du vill ha. Jag älskar din blogg. Läser den varje dag och fnissar! Kraaaam Madeleine.