onsdag 17 oktober 2007

Lite rörigt..........

Ja livet är lite rörigt just nu.....Filip ska åka till Serbien i 2 veckor med sin pappa och mamman försöker förbereda sig mentalt!!! Det ska packas ,kramas och ja ni förstår hur det är va`? En massa blandade känslor ....lite skönt och lite jobbigt blir det!Meningen är att" projektet pool" ska byggas klart (inte för att jag tror att det blir klart ....)
Mitt i all den här separationsångesten försöker jag pyssla lite .....men den mesta tiden går åt till att DISKA!!! Har lite snabbt räknat ut att en ny diskmaskin inte är att tänka på förrens efter jul (vid ev lottovinst tidigare).

I går va jag på röris kurs på Friskis och svettis.....det va både friskt och svettigt! Va apsvettig när det va slut men det va det värt för oj vad kul! (det är 2a kursen jag går)
I dag körde jag ett riktigt svettigt pass med ungarna ! Känner mig så hurtig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på med disken. Jag önskar också att jag hade en diskmaskin, i alla fall på landet. Annars får jag inte tid att måla och spela sax. De e mycke nu. Kram till efter helgen.

Anonym sa...

Va, vad är det här för fusk...har du börjat motionera? Bestämde mig för friskis och svettis för flera veckor sedan men någonting motarbetar mig hela tiden. Duktigt gjort!

Anonym sa...

Ingen träningsvärk??
Du kanske är i utmärkt form.
Snart är vi miljonärer igen och då kan du köpa ALLT!