torsdag 4 oktober 2007












Har tillbringat så mycket tid med kortbeställningar så jag knappt hunnit med datorn!!!!
Nu är iallafall 2 klara och jag har påbörjat tre som ska vara tackkort till Alexanders lärare eftersom han har bytt klass i dag!
Tänk att det redan är fredag i morgon...otroligt vad veckorna går fort,tyvär gör ju helgerna det oxå!
Helgen får gärna vara lång för jag har mycket på listan^¨bandymatch,lite julklappspyssel,kort och så skulle jag vilja ta en sväng till IKEA.Sen måste jag förstås syssla med lite tråkiga hushållsysslor..blä! Men en sak kommer att bli urkul och det är lottodragningen på lördag för det är nämligen så att Bia och jag ska bli miljonärer då! Det ni!
P.s I dag är jag proppfull med kanelbullar! Fram för fler sånna högtidsdagar! Vem vet i framtiden kanske det blir en röd dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaa, till IKEA!

Anonym sa...

Hej, Bia och du glömmer väl inte en bloggkompis när ni blir miljonärer.Vi fortsätter väl som vanligt. Kram