onsdag 10 oktober 2007

Mia och Klara...........

I kväll har jag försökt att ge programmet "Mia och Klara" en ny chans......nä jag tycker inte att det är så himla kul ,men jag gör väll ett nytt försök nästa vecka! Skam den som ger sig!
Har kollat på väderleksrapporten och det ska komma SNÖ i morgon! Brrr och usch! Nu är det nog dax att se över vintergarderoben .Jag befarar att ungarnas fötter har vuxit och vantar har "rymt".....och mina kläder har blivit fuktskadade och krympt (nu BEHÖVER jag verkligen en lottovinst på lördag.Måste bara komma ihåg att lämna in kupongen!
Ser ni dom små kronljuslycktorna framför tvn? Dom köpte jag när jag va i Göteborg på Botaniska trädgården för endast 25kr st!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar på Heroes vid den tiden men flippade över under en reklampaus och, jag skrattade faktiskt till! Det var när hon på balkongen smakade på sandkakan och berömde barnet för hennes goda arbete.

Anonym sa...

Mia och Klara 'är jättekul!
Vi kanske ska se tillsammans?
Fy för vädret!!!

Anonym sa...

Hej! Nu är jag här!!