tisdag 30 oktober 2007

Bebisen är på väghem.....






Nu är bebisen på väg hem (ja ja han är 7 år....) Dom har startat i dag men ska tillbringa en natt i Belgrad så jag räknar med att dom är hemma på fredagkväll!!! Hade ju planerat att gå på symässan på Lördag men nu får det nog bli fredag em istället. Kan ju inte gärna sticka i väg när han precis har kommit hem!
Kvällen har jag tillbringat med att göra 2 kort ,ett till en jobbarkompis som fyller år och ett till en tjej som slutar på fredag! Jag vet att bilderna är urusla men orkar inte ta om dom för nu är det dax att sova!

7 kommentarer:

Stina sa...

Du kan du Stina-fina.:-)

faster atta sa...

Å så härligt att han kommer hem! Att vara ifrån dom så länge är jobbigt kan jag tänka mej! Mina är så små än, bara 1 och 2 så de har bara varit barta en natt.... men då hade jag längtan efter dem!!!!

kram

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Jag förstår om du längtar, barnen blir aldrig stora ng för att man inte ska kunna känna att de är ens bebisar. :)
Stor kram Lisa

Stina sa...

Kramis

Ljuva ro sa...

Hej och tack för titten på min sida! Vilka fina kort du gör!

Spånga lyan sa...

Hej.
Tack för tipset för second hand affären, alltid kul att få fynda billigt.
Vilka fina kort du har gjort.
Önskar dig en jätte bra helg.
Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Nu är jag hemma igen! Mossa och trattisar är plockade.
Utvilad!!!!