fredag 5 oktober 2007

Så vart det helg igen!

Det är otroligt vad veckorna flyger iväg.Skönt med helg ,ska försöka göra mer "bara för att det är roligt" grejjer i helgen (ja ja några måsten måste det bli!) Börjar med att åka till IKEA i morgon förmiddag för det är ROLIGT!! Inte för att jag behöver något men ändå....vi får väll se om det dyker upp några bilder här i morgon på inköp ..som jag inte behöver.
Sen ska jag vänta på lottodragningen för vi ska ju vinna i morgon! Nu måste jag snart sova för min IKEA kompis Bia brukar vakna tidigt så det är bäst att jag stiger upp i tid.
Nu har jag säkert tjatat flera ggr om att det är jul snart ,men det är det ju och det är väll hög tid att börja skriva önskelista !Så den som känner att ja Stina vill jag gäääärna ge en julklapp kan ju kolla in den här sidan......http://www.gerbera.cc/produktgrupper.asp.......där finns det mycket "skulle gärna vilja ha"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gerbera och Matheus ihop, skitsnyggt!

Solsjö - Under en vind sa...

Hittade du något skoj på IKea?? Må gott och ha en skön helg! Kram!