fredag 19 oktober 2007

Nu har han åkt.....


Nu har Filip åkt iväg och det känns lite tomt! Det var en stor tapper pojke som vinkade adjö till sin mamma....det kommer säkert bli 2 långa veckor men jag ska försöka njuta lite av att ha mer tid till mig själv och framför allt tid för Alexander! Vi gick på Kinaresturang och åt mat tillsammans i kväll ,men sen hägrade kompisarna! Så den stackars övergivna mamman fick gå hem själv och städa.
Mycket kul ska jag göra i helgen .Startar i morgon förmidag med ett besök på Erikshjälpen tillsammans med Bia för att leta lite fynd .Efter det ska vi köpa present till Maria som har en liten födelsedags bjudning på kvällen (självklart blir presenten en Mateus...)
På söndagen blir det vila för jag har en känsla av att lördagsnatten blir lång!!!!
Måste nog förklara det där med "röris"....jag har inte blivit hurtbulle på riktigt ,nä röris är ett träningsprogram som är framtaget för BARN!! Så jag va alltså på Friskis&Svettis på betald arbetstid........(så du kan känna dig lugn Madeleine!)
Trevlig helg alla vänner!


3 kommentarer:

faster atta sa...

Ååå, jag känner med dej nu! Jobbigt att pojken åker iväg men så roligt för honom att få umgås med papsen!

kram

Stina sa...

Hoppas att helgen blir bra nu. Gör de roliga du tänkt dig. Kramis

Anonym sa...

Träningsprogram för barn och fröknar!
Tänk på att gamla tanter oxå behöver hålla motoriken igång.
Snart är vi miljonärer igen!