söndag 28 oktober 2007



Gör ett litet avbrott i söndagsstädning och röjning....måste ju blogga också,eller hur?
Lördagen tillbringade jag och Bia i dom nya affärerna i V-by! Min nya favo affär Fina hem besöktes förstås,köpte dom här fina julkulorna men dom ska inte hänga i granen ....tror dom gör sig bättre i ett fönster så att dom syns! Lagerhaus fick också ett besök av oss och där var det en hel del som åkte ner i kundkorgen (ljus m.m) God fika blev det förståss också!
Pysslar lite med julkorten det går lite långsamt ....jag får mer fart när jag jobbar under press !
Har fixat lite höstigt på balkongen med ljung och en som handlades igår (Bild kommer senare)
Nu är det bara en vecka kvar till mässan....å fattig är jag ! Alexander och jag ska ner till mamma &pappa för att äta middag senare i dag ,får nog killa dom lite under hakan !
Ha en trevlig söndag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Killa mycke´och länge.
Fru Fortuna behöver oxå lite killekill.
Vi behöver vinnaaaaaaaaaaa!

Spånga lyan sa...

Hej
Nu är det min tur att besöka din sida, du äe verkligen pysslig...roligt!
Jag ska besöka Ericshjälpen i Spånga på tisdag och ser verkligen fram emot det när jag såg dina fynd du gjort.
Må så gott
Hälsningar Kerstin

Stina sa...

Haha...ska jag köra med...lite kill under hakan. Kramis goa Stina.

Anonym sa...

Hej pysseltjej! Jag kænner mig helt utanfør, men i morgon kommer jag hem. Kram

♥ Pia... sa...

hej..tack för kommentaren...:) oj vad mycket julkort du gjort då...ja jag får minsann ligga i för snart..är det JULMARKNAD och då ska allt vara klart...ha en trevlig fortsättning på söndagskvällen..PIA

Min Skattkammare sa...

Hallå där!
Vilket sött kort du gjort! Mycket roligare att få ett sånt i brevlådan!
Jag förstår att det är tråkigt att vara utan körkort. och numera är det sååå dyrt, usch! Har man butik på landet är man inte heller särskilt rik......men man har ett rikt liv istället. Inte illa heller!
Kanske nån gång får du vägarna förbi, då är du varmt Välkommen!
Kram kicki

faster atta sa...

Du gjorde helt rätt med en liten paus i städandet!! Jättefint kort!

kram