lördag 1 mars 2008

Liten helgrapport.

Har tillbringat kvällen i lokalen . Mycket är kvar att göra men det börjar ta lite form. Passade på att fota lite ,,,,,,........

Vi vill ju inte att pysselbesökarna ska frysa om sina små fötter ,så en liten toffelkorg finns på plats (den ska fyllas på...)

Tjugo stycken kaffemuggar står i skåpet och väntar på att bli druckna ur (fyndat på IKEA för 2kr st!!!)


Kort m.m är upphängt för inspiration (och försäljning.....har hängt dom så att Bobans gubbar inte kan missa dom när dom kommer för att skriva på papper eller hämta lön!!)

Men titta där sitter ju direktören!!!!Observerar ni att han har köpt vit stol och vitt bord? Jag tror bestämt att han har blivit lite påverkad av mig.......


Här ska det bli stämplingshörna......Och hyllor är uppsatta för smådekorationer (blommor, knappar.......)




Har köpt skohyllor på IKEA som pappersförvaring....skulle behöva minst 10st till........


Mycket är kvar att göra men det går framåt ialla fall.............
I fredags var jag på Syfestivalen och shoppade loss. Mycket fint fanns att köpa så det blev en del stämplar ,dekorationer , stämpeldynor....... Fattig men lycklig!
HA EN FORTSATT TREVLIG HELG!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp vad du har gjort mycket i lokalen, och så snyggt och inbjudande det är. Jag har tittat på de virkade bakverken. Kram

Bia sa...

Men va´snyyyyyyggt!
Bara att se bilderna från lokalen ger mig inspiration!
Vilket flyt vi har med vinsterna!

Stina sa...

Här händer det grejer. Fina muggar också. :-) Kramis

Anonym sa...

Det blir ju kanonsnyggt i lokalen.
Där kommer det att spridas massor med inspiration.
Ulla

Unknown sa...

Men Stina va fräscht och fint!! Grattis...=) Tack för din fina komplimang och ha en alldeles underbar vecka! kramar Malin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så fint det blir!!!

Tack för härliga kommentarer hos mig!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Jag är så imponerad! Tittar mig omkring i mitt hem och kollar om jag kan överföra lite ideér från dig till mig, det ska nog gå. Många kramar och lycka till.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men hej!!!

Så härligt, vilken drömm det måste va ju!!!så skulle jag med vilja ha..o omtänksam du är, med gosiga tofflor till dina pysslare...varför bor du inte här för!!!!

Jo tack stockholm var bra!! Jättekul, men intensivt!!

Bodde på scandic , kungens kurva, mest för det skulle va närma till aktiviteten , vi skulle på..vill inte avslöja riktigt än... kanske blir 2 helger till i Stockholm!!

Fy så dyrt!!
Jo hitta massa underbara butiker..shoppade loss lite...o ert panduro..typ dubbelt så stort som Stockholm!!!Så kul!!!

Men hann inte göra allt man ville...några fler viljor i familjen!!;)

Var där i våras med , gjorde lite sommar saker då....grönan, skansen, Junibacken, kaknästornet..gick o myste på gamla stan..hade hoppats att ha hunnit det nu med...men icke då.
Då bodde vi på scandic malmön 2 nätter...nära o bra...1 natt på vandrarhemmet Auf chapman.

Har du bra goende tips?

Ha det gott!!

Jo mässan,hade ju varit så kul...var det bra eller..var detr billigare o så?

En solig, vårig hälsning !!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
~~~`*'*´~~~

Handplockat sa...

himmel vad ni fixar och gör det fint

ser lovande ut
ha en bra tisdag