söndag 9 mars 2008

Oj så skoj!

Nu så ....nu kan dom få komma .............................................
Dörren står öppen....kom nu da!!


Vi måste ju skåla , eller hur= ? Lena häller upp lite alkofri cider (dom flesta kör bil ..(och en gravid!)

Men titta! VÄLKOMMEN!!! Den första pysslaren har anlänt.............



Men det tog inte lång tid innan alla var där och det pysslades för fullt. Ibland knäpptyst .....ibland höga skratta!

Det var svårt att få med alla på en bild för det va ett fasligt spring till stämpelbordet .....och skärbordet.........





Här stämplas det...........................................






...............och målas........





Tack alla ni som kom i dag och välkommen tillbaks !
Ett speciellt tack till gulliga Jennie som hade med en sån fin påskblomma............
Och min bästaste Bia som hade bakat goda skorpor !

En mycket lyckad dag men tyvärr så va jag inte helt ok .....termometern visade på 37,9 när jag kom hem ! Så nu blir det sängen!


p.s... Hoppas att jag har sått ett litet frö nu ....kom igen ELENA!!!



























10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken energi och arbetslust. Synd att lokalen inte ligger mitt i stan. Ni verkar haft urmysigt och fått massor gjort. Jag blir lite avundsjuk. Kram och krya på dig!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh , din stackare , vila dej ordentligt nu !
Men vad kul det ser ut , hoppas det fortsätter i samma glada anda !
Sov Gott !!
Kram/Lotta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Liten sessa hälsar o tackar...likaså sessans mamma!!
hon blev så glad så för allt fint du skrev!!

Men sååå mysigt det ser ut,,,förstår ni hade en underbart trevlig kväll!!!!SÅ KUL!!!

Såg de hade scrap kurser i stan här...ska kolla upp det,,,verkar så kul!!!

Önskar er en härlig vecka!
~~♥ Milliskramar ♥~~

faster atta sa...

Så trevligt det ser ut! Härligt med ett gäng pysslare tillsammans, kan tänka mig att det skapades mycket fint!

Stina sa...

Men du vad mysigt! Ta hand om dig gumman.:-)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hihihi;) mmm återstår att se!!

han hälsar o tackar!!!;)

ha en fin dag!!

kramelikramis!!

Anonym sa...

Ta hand om dig ordentligt så vi kan pyssla meeeer.
Bia

Anonym sa...

Känner ju dig...även med lite feber i kroppen så orkar du säkert med några konstverk!

Jag tycker det gick alldeles lysande smidigt igår. Snygga foton!

Krya på dig!

Kram Lena

Anonym sa...

Verkar som ni har haft en underbar pysseldag, synd bara att du inte var helt frisk. Krya på dig!
Själv hade jag en underbar helg i huvudstaden med shopping o mys.

Anonym sa...

Ser ju jätte trevligt ut, det ligger ju bra till också...
Inte så långt mellan V-by och Ekerö....

Lycka till!
Kram Sussie