tisdag 4 mars 2008

I dag har jag hurtat!!!

I dag har jag varit på Friskis&Svettis och svettats! Jag har varit på Röris 4 kurs.Det här är ju jympa program som är för 6-9 åringar......barn fixar ju att göra allting mycket snabbare än vuxna så ni må tro att det är jobbigt för en dam i min ålder! Men kul är det och kul är det att göra med ungarna också.



Den här fina emaljskylten hittade jag på symässan ( jag köpte inte bara papper och stämplar!) den fanns med flera motiv och kostade bara 29 kr! Så nu sitter jag ju här och undrar varför jag inte köpte fler!!!???
Den här veckan planeras det och pysslas för fullt för på söndag är det ju premiär pyssel i LOKALEN!!!! Det ska bli jätteskoj!!!!
NI FÅR HA EN BRA VECKA:::::BLIR NOG LITE TUNT MED INLÄGG HÄR ETT TAG!








10 kommentarer:

Anonym sa...

En dam i min ålder....
Jo,ja tackar! Nu är det nya vindar som blåser.
Hälsningar från Ulla (alltid ung)

Anonym sa...

Inte visste jag att du inte var en hurtbulle. Du låter ju fullt normal. Jag undrar också varför du inte köpte många fina emaljskyltar. Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go kväll...eller gonatt kanske man ska säga!!!
Men vilken söt skylt!!!
Så kul...premiär...Äntligen eller???

Men du får ju inte försvnna fr bloggen nu bara..måste ha lite tid till oss här med;)

Japp Stockholm..jo en shopping weekend vore ju inte fel...eller bara titta..det räcker långt för mig....men tyvärr är mina ensamma stunder sälsynta!!

Vad jobbar du med..lärare gissar jag på???

Jo kan väl avslöja stockis-hemlisen nu då!
Min stora tös hade blivit uttagen till en modelladuition.Fick reda på det på ondagen...så det var ju väldigt snabbt inpå...men vad gör man inte för kidzen.

ja , ialla fall så blev hon uttagen över 1000 andra flickor. En ny affärskedja som ska öppnas i Sverige , för tjejer mellan 7-14 år!!Driven av självaste Rickard Herreys dotter.

!120 flickor skulle bli till 16 st ..tufft..de fick gå , dans, o berätta om sig själva medans de blev filmade.
Ansvarig var Herreys fru. Med fanns även en av daserskorna bakom Sjögrens låt i mello..och koreografen bakom Caracola...o tvillingarna i årets mello..

så stort för vår lilla 11 åring...idag fick vi så svar, att hon inte gick vidare. Men det vr en kul grej , o en rolig upplevelse att ha varit med om.

skulle hon gått vidare hade ytterliggare 2 helger blivit i S...då hade vi blivit ruinerade..så man får se det fr den synvikeln!!!

Så now you know!!!

Men vi kommer tebaks ändå!!!;=nån da...till sommaren kanske!!

~~~~~~***~~~~~~~~
En solig, vårig hälsning från
♥Mamma Millan♥
~~~`*♥*´~~~

Anonym sa...

Vad kul med pyssel i lokalen, ska bli skoj att läsa mer om det sen - och kanske får vi även se lite foton? ;0)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ah , äntligen dax för premiär , härligt !!
Tittade på de undre bilderna från lokalen de ser ju så fint ut och genomtänkt !
Hoppas nu du slipper träningsvärk !
Kram/Lotta

NICOLINAS BONING sa...

Vad spännande med din premiär!
Det ser fint ut...och hur kommer det sig att man får ett hjärnsläpp när man hittar riktiga fynd?!
Det är klart att direktören har blivit inspirerad,eller hade han bra smak från början?
Kram/Birgitta

Bia sa...

Himmel o pannkaka va´du är hurtig!!!
Ett under i motorik . . .

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hihihihihihi;)

WOW...din kommentar slog det mesta, dagens bästa!!!!!
Så rolig du är!!!!Blir så glad av att läsa allt kul du skriver!!!
Men du är så välkommen så,,,ta ett tåg....så sätter vi oss där med ett glas vin, så kan du lära mig allt om scrapboking;)

ha en go kväll..o hurta inte ihjäl dig nu....Kul min a små haer med röris i solan..har ju även vi föräldrar fått pröva på då!!!!!

Millis pillan!!!!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hihihihihihi;)

WOW...din kommentar slog det mesta, dagens bästa!!!!!
Så rolig du är!!!!Blir så glad av att läsa allt kul du skriver!!!
Men du är så välkommen så,,,ta ett tåg....så sätter vi oss där med ett glas vin, så kan du lära mig allt om scrapboking;)

ha en go kväll..o hurta inte ihjäl dig nu....Kul min a små haer med röris i solan..har ju även vi föräldrar fått pröva på då!!!!!

Millis pillan!!!!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Åååå så härligt mys du gjort!

Önskar dig å de dina en underbar helg!

Kram Pernilla