söndag 23 mars 2008

Var är våren??

Ja det kan man fråga sig ....här är det svinkallt och en del snö!
Ja nu är den här påsken snart slut .,den kommer och går väldigt snabbt och jag gråter inte för det, för nu är jag redan trött på påskpyntet!!!


Påskafton firades hemma hos föräldrarna med påskmiddag och godis. Firade även min bror som har fyllt år med en stormlyckta i glas och fattigmanssilver inköpt på Hemtex.......jag väntar ett par dagar sen kanske det är 50% så att jag kan köpa en till mig själv! Den är bra den affären , alltid rea (förutom då när jag skulle köpa till brorsan , typiskt! )

Fick ett väldigt vackert påskägg av min vän Lena fylld med bla ägg badbomber!Tack snälla!

I kväll har min vän Bia varit här och ätit en opåskig middag......gryta med trattkantareller och räkor , Smaskigt! Jag fick en jättefin ljuslykta från Pentik! Tusen tack (det va precis vad jag behövde! )


I dag har jag varit så sur på det här iskalla vädret så att jag har vägrat gå ut ! Har tillbringat dagen med att skoningslöst rensat bland kläder och annat som ligger och väntar på att få bli kastat!!!

har skurat och fejat på en massa ställen ....jag måste säga att jag är väldigt påverkad av TV programmet Rent Hus! Säga vad man vill om program ideen men den har satt fart på mig iallafall .



HA EN FORTSATT TREVLIG PÅSK I VINTER VÄDRET!!!



12 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tjolahopp!!!!!

Men men..du har ju dock ett hus i serbien...hur många har det?????
(kan ju inte få allt ju...;)...)

tack för allt fint du skrev, kil att du tycker mitt hem är vackert, själv blir man nog tyvärr rätt hema blind...så mycket man vill göra om o ändra1!!

Lägenhet kan ju med va mysigt!! o du glöm inte se fördelarna...inga rabatter att rensa;)

Uppväxt i lägenhet...delade rum med brorsan...skit kul när killen skulle koma på besök...flyttade så till hus när jag var 17, o fck då äntligen mitt egna rum!! Men efter 1 år så flyttade jag ihop med blivande maken....så bodde vi 6 år i lägenhet innan vi byggde huset....
ja...bara en parantes alltså..;)

Lärt som ni haft e trevlig påskhelg i alla fall!!Mysigt!!

ha det gottast Kram millan!!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

men millan millan!!!!
nog dax att studsa i kojjsen nu!!

menar...kul, hemma,fick,lärt..m.m

Unknown sa...

Detsamma till dig vännen!! Massa mysigt påsk pyssel!! =) kram Malin

Eva Agnes sa...

Fina ägg!! Och ha en fortsatt trevlig påsk du också.
Kramar Eva Agnes

Solsjö - Under en vind sa...

Låter som en god middagsbjduning med räkorna! Hoppas att din påskhelg varit skön! Här har det varit lagom av allt, bara för mycket av godiset.....
Men vädret är konstigt...först snö, sen vår och barmark igår och idag är det amssor av snö igen! har varit ute i backen med barnen sen åtta....nu kom en kompis hem till dottern och sonen kördes till en annan kompis...då fick mamma sitta här lite!
Ha en skön annandag påsk! Kram!

Bia sa...

Tack för god middag.
Och gott godis.
Jag fortsätter med "rent hus", min städtandborste är nästan utsliten.

Anonym sa...

Har ni fått städdille du och Bia? Men rent och fint blir det så klart. Jag gillar också Hemtex med alla sina reor. Kram

Anonym sa...

Just nu tvivlar även jag på vädret MEN det måste komma varmare tider eller....
Ulla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan på dejsan.
Visst är vädret underligt....precis när jag kom in på din sida började solen att komma fram.Så fint det är med all snön å solen...underbart.Å barnen som har påsklov å allt.SKÖNT för dom i allafall....hihiihhi...

Kram Pernilla

Sallys hus sa...

Hallå där!
jag är också trött på påsken......nu vill vi ha bort snön också och in med sommar o sol!!!
Vilken mysig påsk du verkar ha haft!
Härligt med vänner som vet vad man behöver!
Ha det gott!
Kram Katarina

Mitt skabbiga chica hus sa...

Visst är det Vällingby gallerian jag menar! Kul med en till som bor norr om stan. Själv bor jag i Hässelby södra villastad, men man vill ju vara lite anonym på bloggen;o)

Kramis Mia
http://myshabbychichouse.blogspot.com/