fredag 14 mars 2008

Nu är jag inte ensam hemma längre...

Nu har jag fått sälskap av Filip.....precis när jag kände mig fit for fight så kroknade han! Ni vet väl hur det är med 7åringar? Dom ska ju ha typ 40graders feber för att ligga still så nu hittar vi på sysselsättningar för att det inte ska bli alltför trist.....skänker en tacksam tanke till den som uppfann skrivaren!!! Star Wars tavlor tillverkas för glatta livet. Försöker verkligen få honom att göra ordentligt ,men det är massproduktion som gäller!!!!

En hel del lego byggnad blir det (star wars förståss......)



Jag försöker också göra lite pyssel! Har en idee om en receptbok ,scrappat på Cd skivor......jaja vi får väl se hur det blir när det är klart. Det är inte alltid resultatet blir som den bilden jag har i huvudet! Om det blir bra så tänkte jag att det kanske kan va ett kurstema! Hade ju planerat att jag skulle köra lite lokalpyssel på lördag men nu får vi se hur friskt det är i morgon! Om det är någon som vill komma så hör av er!



I dag är jag glad att vi har skitväder så att det inte känns så jobbigt att vara inne! Ska köra lite klädkammar rensning ....jag funderar fortfarande alvarligt på att bygga om till sovrum . Men då måste det ju vara tomt .......så nu får jag ta fram min "bibel " Rensa i Röran och läsa ett par kapitel, det brukar ge resultat!


Ha en trevlig dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





7 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

~~*Ha en underbar helg*~~
KRAM PERNILLA

faster atta sa...

Tihi.... vilken bra ide om receotboken! Ser jättefint ut, kommer det att vara recept på båda sidor?

kram

Unknown sa...

Hej Stina!!
Va pysslig du är...åh så fina kort sen!! Går det bra i din fina lokal?? Ha en supermysig helg! Kramar Malin

Bia sa...

Åh, vad jag är trött idag. Har du smittat mig?

Jes/Vita villa vila sa...

Tack för dina rara ord hos mig! Önskar dig en underbar helg ☺ du är ju så pysslig - så himla kul!

Kram Jes

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej Pyssel Stina..tack för allt!!
Men så trist..hoppas han blir frisk snart då!!

riktig grabb det,,,Sama smak som Lilleman!!!

illar dina cd skivor scrap starkt!!


japp mö bättre...sova lite gjorde susen...vart ute o gått 1½ timma nu gött!!!

ha en trevlig Mello kväll!!!!
Ha en skön Lördag!!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* FAIHT ♥ HOPE ♥LOVE *~~

Sara sa...

Ja det blir första ggn som jag åker till Bulgarien. Då ska jag ta tipset till mig att handla. Jag har hört att det ska vara billigt speciellt i Burgas, men har också hört att många tycker det är en trist och skitig stad, har du varit där? Kram Sara