måndag 31 mars 2008

En ny vecka .........

Nu ska jag inte börja det här inlägget med att skriva att oj vad den här helgen gick fort.......blir lite tjatigt om jag ska skriva det varje måndag ,så det hoppar jag över !!!

Ooops ...det blev visst lite mer shoppat i helgen! Ni har väl inte missat att Åhlens har en serie rosiga vackra saker`?Ja jag kunde ju inte låta dom här vackra muggarna ,skålen ,handuken......stå kvar i affären .Men nu får det vara färdig handlat för ett tag (har givetvis köpt lite mer än jag visar ...som tex vita korgar odyl.

Söndagen var jag en duktig dotter och hjälpte mina föräldrar som är lite till åren med lite städning m.m.......som vanligt fick jag med mig lite hem därifrån ! Vackra kristallvinglas ,silver bricka och en fin kanna ......ska fota i morgon !


Det här roliga ljuset hittade jag nu i helgen när jag rensade lite......hade dille på att klistra servetter på ljus för ett par år sen ! Kanske att jag ska börja med det igen för det här va ju riktigt gulligt (nästan lite synd att elda upp...)

Ny kort kurs i helgen i lokalen så den här veckan kommer jag att sitta fast vid pysselbordet ! Måste hitta på lite nya saker att lära ut!

Ha en skön vecka i VÅRVÄDRET!!!!!

5 kommentarer:

Bia sa...

Ha, ha vilket kul ljus!
Glömde du skriva på bloggen vad du gjort i föräldrahemmet!?
För du är ju mer än duktig, du är heroisk!

Anonym sa...

Vad du är snäll mot dina föräldrar. Jag har missat den rosa serien. Får väl ta mig en sväng ut i morgon och titta. Bara titta! Kram

Anonym sa...

Var får du plats med alla saker som du köper????
Ulla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå vilken underbar serie...måste genast bege mig till Åhlens...fniss...

Ha det bäst//Kram Pernilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojsis stina!!!!!!

Så fint du shoppar hela tiden.....så fina koppar!!!

ja , jag är fortfarande inne på att dekorera med servetter..deacoupage! Sååå kul...
men pyssel går i perioder...har nog prövat på det mesta nu!!!;)

Ha e mysig fortsatt kväll!!!

Kram Milan!!