fredag 7 mars 2008

Sjuk!!!!

Nu är det riktigt synd om mig !! Jag är sjuk.......har tillbringat onormalt mycket tid i hemmets minsta rum om man säger så! Jag har ju inte tid att vara sjuk just NU!! Har legat i soffan halva dan och tyckt synd om mig.....försökt att prata förstånd med kroppen och jag undrar om det inte har hjälp lite....... Herregud tänk om jag måste ställa in på söndag! Nog med gnällande...........
Bloggvärlden är ju just nu full med en masssa fina pysslade påskägg, men jag gjorde en påskburk i stället , ska fyllas med godis sen får vi se vem som får den!?

Har just nu fått dille på att altra CD skivor ...........så det blev en ny dörrskylt till Filips rum.

och en liten påsktavla!



Nej nu ska jag spara på krafterna och krypa tillbaks till soffan och vila mig !

7 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!!
Stackars stackars dig som blitt sjuk!!
Du blir nog frisk till söndag...jag håller tummarna!

Jisses så fint du har det där i pysselverkstan!!!
kan tänka mig att det är en ren fröjd att gå dit!

Krya på dig och lycka till i helgen!
Kram Katarina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojsingen..!!!!

Men tack tack du är bara för go!!!
ja, nu har du ju inte sett trädgården än.inget jag är sugen på att lägga upp på bild nu om man säger så!!! har aldrig tid med trädgården, var jättekul i början , när vi flytta in..men nu är det mest jobbigt!Ibland varae det allt gött med lägen het..gammalt maskrosbarn som jag är!!

men såå fint du pysslat..helt otroligt, vilken kul idee med cd skivor!!!

hoppas verkligen du är frisk till premiären...går ju inte annars ju!!!

Ha en trevlig helg!!
~~*Kram Milan*~~

Stina sa...

Hoppas att du blir bättre snart, vännen. Kramis

Bia sa...

Stackars, stackars dig!
Bli frisk till söndag.

NICOLINAS BONING sa...

Stackare!!!
Jag lovar att hålla alla tummar som jag har för att det ska gå över fort!!!
Gillar verkligen dina CD-skyltar...urhäftiga:-)
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

Snygga "skivomslag". Du ska inte reta mig för att jag har en äggvärmare på skallen =).

Spånga lyan sa...

Hej Stina
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen....
Har inte heller mått så bra på sistonde, men med glada orsaker...vi ska få en bebis i september, så den har vänt upp och ner på hela mig....
Hoppas du mår bättre nu.
Kram från spånga lyan