fredag 21 mars 2008

Långfredag

Påsk och ledigt.......härligt! I dag ska jag inte skriva ett gnälligt inlägg...jag ska inte skriva om att det har snöat 17 ggr i dag (solen har lyst också) och jag ska inte skriva om att Filip har något som liknar halsfluss.


Nå jag ska bara skriva om hur SKÖNT DET ÄR ATT VARA LEDIG!!!!!!



Lite påsk har smugit sig in här hemma hos oss. Jag kan inte påstå att jag har överpyntat i år .......inte så mycket påsk färger ......men lite i alla fall.
Det är inte ens påskafton och jag känner mig redan "godismätt" . Har fyllt ungarnas påskägg men är där hela tiden och provsmakar lite........måste nog köpa lite nytt i morgon!



¨



Här varsågoda en bukett PÅSKLILJOR:..,,, Till alla som vill ha ,men framför allt till min STOREBROR som fyllde år i går!

GRATTIS!!!!! (Jag lovar , jag ska inte berätta hur många....år)


Så här såg våran PÅSKHARE ut för 2 år sen! I år va han inge sugen alls på att vara påskhare!
GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOP!

10 kommentarer:

Färjtorp sa...

TACK!!!
Glad påsk önskar jag dig med =)

Kram Johanna

MiaMaria sa...

Önskar dig en riktigt härlig PÅSK!

Miamaria

Bia sa...

GLAD PÅSK önskar jag dig världens bästa vän!
Jag har varit i Uppsala och käkat god påskmat.

Nina sa...

glad påsk !!!

Jes/Vita villa vila sa...

Önskar dig en underbar Påsk!

Kram Jes ♥

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vilken söt påskhare , den sötaste jag sett !!!!
Nej , NJUT NU av påskledigheten de är du värd och ta det lugnt !!!
Fast akta dej , här ute i Norrtälje var det slut på godis i affärerna i går , så ät inte upp allt :-)
Påskkramar /Lotta

Stina sa...

Vilken liten hare.:-) Kram till dig.Stina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojsan..så söt påsk hare..japp hade med en liten kille som var påskhare här..eller kanin kanske!!!
Hoppas du får det underbart i påsk med grabbsen dina....med mycket god mat o smarrigt godis ju!!!!

tack för allt fint du skrivit om mina ägg o försäljning , ja braa sååå kul ju!! Ska fram till stan nu o kika om det finns ngr kvar;)

ja försäljning, visst är det svårt med priser...har sålt en del förr i mina dagar, innan barnen, men aldrig till butik.
Sålde tittskåp som jag tillverkade o även hundkepsar jag sydde som jag sålde på hundutställningar...skönt jag börjar hitta till baks till gamla millan igen!!!

Ha det nu gott..så vackert ägg!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Nygammalt sa...

Halloj!
Hur är läget i stan då? fortfarande snöigt och j-ligt? Önskar verkligen att våren återkommer nu till veckan när jag beger mig till stan igen.

Hoppas att halsflussen försvann.

Ha en skön fortsättning på påsken!
Kram.

Anonym sa...

Glad fortsättning på påsken. Glöm den äckliga snön. Du är väl ledig hoppas jag. Kram