onsdag 26 mars 2008

Shoping, shoping!

Ja inte behövde jag vänta länge förrens det skulle bli 50% på Hemtex ........idag var det det! Jag behöver väl knappast tala om hur glad jag är över det här kakfatet ? Nu ska jag bara fundera över vad jag ska lägga i för fint (eller gott)



Nya handukar blev det också. Jag stog och fingrade på dom ljusrosa men Filip tyckte att dom blåa var MYCKET finare (nästa gång får han stanna hemma ! ) Nu är ju jag en ganska så snäll mamma som låter mina barn bestämma ibland ....

I morgon så invigs vårat nya centrum med en massa nya affärer (mest klädaffärer...) Men jag jobbar sent i morgon så jag kommer att missa alla specialpriser , gratis godis och ballonger! Men det är kanske lika bra det för fy sjutton vilken räkningsmånad det här är! Men invigningen är ju hela helgen så jag kanske hinner.........


Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på mitt favvo program Rent Hus!
Ha en bra vecka ...........

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du hittar alltid så fina saker på Hemtex. Jag måste gå dit i morgon.

Anonym sa...

My God vad Vällingby C har vuxit!
Vi var där och letade lampor och hittade en affär vid Svenska Hem som jag inte hade en aaaaaaaaning om. Det blir nog två golvlampor därifrån, vi ska bara bestämma lampskärmstyg först.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh vilken härlig shopping !!!
Åh vad avis jag blir , V-centrums invigning , önskade jag vore där
:-)

Ha det gott !!
Kram/Lotta

Bia sa...

Jag ser fram emot att få se ett bakverk i nya glaskreationen.
Byt tandborste!!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Såååå vacker den var!!!!!!!
Alltids kul att shoppa ju....



åååå...menar du att det är ditt favvo program...ne fy...det har vi bojkottat här i huset,,,sååå vidrigt sååå man mår illa juu!!!Dessutom gillar jag inte ideen med det hela...skriva på kontrakt att INTE städa innan på en månad...tycker synd om de stackars familjerna!!! men att komma på iden att ställa upp..aldrig!!!
då har jag hellre ett skitigt hus för mig själv;)

bla bla bla,,,,vad jag babblar gija nu..jaja..kollade på dansprogrammet i stället....;)

ha det gott!!

`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Wow vilket fint fat du hittat...
Måste åka till hemtex...bums..hihihihi..

Kram Pernilla

Anonym sa...

Vällingby Centrum... det var jättelänge sedan jag var där. Nu skulle jag nog gå vilse.
Tack så jättemycket för påskkortet! Det får nog stå framme ett bra tag efter påsk så vi får njuta länge av det. Kram Madeleine.

Jenny Oak Fae sa...

Kul att du hittade till min blogg!!!

Vilket fint kakfat, ska kolla i "min" Hemtex-butik om de också har det :)

Kram, Jenny

<3