tisdag 11 mars 2008

Jag tar det lugnt.........

Snoret rinner och på skallen känns det som att jag har en järnhjälm!
Ligger i soffan och dricker te och glor på tv..................................



Nu vet ju ni som känner mig att jag LJUGER LITE.......att jag skulle ligga ner med tassarna upp i vädret är nog omöjligt så lite rensa, tvätta .pyssla (lite svårt med näsa som rinner ,,,,) har jag gjort! Febern är borta men snoret..............

Jag hoppas att det har runnit klart till i morgon så att jag orkar gå ut och köpa påskris ! Ha en bra dag alla som läser (en del ger sig ju tillkänna ,men ni andra vilka är ni? Jag är nyfiken! )





7 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman, vilken tur att du höll ihop i söndags.
Jag satt framför datorn till sena timmen igår och letade pärlor...

Bia sa...

Ojojoj, det är synd om dig!!!
Krya på dig!

MiaMaria sa...

Stackare där krya på sig...

Ta det lungt och må så gott i soffan!
Miamaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kvällsingen!!!

Äntligen..näter legat nere...så snacka om bloggabstinens!!!

Tack för både gissningar o kommentarer..nejdå..han blir inte det minsta ledsen...Du gissa ju ungt ändå..Många tror han är 45!!!;)
Han tyckte däremot det var jättekul att läsa allt ni skrev!!;)

Så mysigt du har det!!!
Så synd att va sjuk bara!!! Inget kul alls...hoppas du blir bättre snart!!Vackert arrangemang ialla fall !!
Barnen är nattade o det är kväll...skönt!!!

Ha en go kväll!!
~~♥ Mille Mamman ♥~~

Anonym sa...

Snälla du bli inte sjuk igen. Kramar

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Jepp Iknow...
jo blidee faktiskt en de gjort!!!

Nu är det natten för mig

stora kramen!!

zzzz zzz zzzz zzzz Zzz

lottens vita och gröna sa...

hallojsan! vad kul att hitta hit! men nu är jag nyfiken så jag spricker, vad är det för pysselställe? vilket drömställe tycker jag! såg att du me är från stockholm, vad kul! krya på dig, du har en så mysig sida, vi ses här snart! kram lotten