onsdag 27 februari 2008

Rent hus........

SÅG NI!!!;;;;Herregud vilket program dom visade på 4an i kväll ! Va det på riktigt eller något dom har fixat till?Kan det vara möjligt att någon kan bo så där? Herregud vad grejjer ,röra och smuts....smör som gick ut i datum 2001!

Efter programmet började jag vimsa omkring i lägenheten hysteriskt och kollade om det fanns något tecken här att det skulle bli så där.......(har lite dåligt samvete för mitt hem just nu som skulle behöva lite renovering och så.)
Fastnade inne i Filips rum som kanske är det största katastrof området just nu.....en hel del videofilmer täckte golvet (behövs en urrensning)

Alla mjukisdjur.........Filip har vänligt men bestämt talat om för mig att mjukisdjuren kan få flytta för han är ingen bebis!!! Det har han ju rätt i så dom får nog åka ner i en kartong i morgon.........
Jag gick vidare in i tonåringen Alexanders rum ....gick in och snabbt ut (nu tror ni säkert att det såg för j-ligt ...men jag gick ut för där ser det ok ut!) Gick vidare till köket ..oj måste torka av spisen! Vidare till vardagsrummet .....mitt pysselbord ,oj oj oj ......fast jag ska pyssla lite med kort nu så det får va lite stökigt! Ja det ser rätt ok ut här om man jämför med hemma hos han som dom visade i !RENT HUS! i kväll !


När jag gick på min rundvandring så hittade jag den här korgen som jag köpte på Drömhuset i julas. Nu fick den komma fram !





11 kommentarer:

Anonym sa...

Åker tyvärr inte till mässan imorrn....det blev så mycket annat den här helgen *gråter*
Men jag får väl shoppa på vår egen mässa istället den 3 maj.
Ha det så kul på mässan...du kommer säkert hitta massa fint som jag sen blir avis på ;0)
Glöm inte köpa band *fniss* de kommer säkert stå på sitt vanliga ställe.

Bia sa...

Men vilket äckligt program, rent hus, det var ju sjukligt rörigt. Jag kunde inte sluta titta! Fy va´äckligt. Rena skräckfilmen.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ojojoj...ja såg du vilken lgh.inte klokt.men det såg nästan fejkat ut.
Fy faaan rent ut sagt.
Här ska det städas idag...hihihi...kan se hur det kryper i hörnen...ååå det kliar på hela mig...*LER*

Fin liten korg du hittat.

Kram Pernilla

IKT i min vardag sa...

Såg inte programmet (tur var väl det) men mina kollegor har berättat alla äckliga detaljer! Urk!
Så fina kort du har scrapat!

Kram Linda

Anonym sa...

Jag har bara sett trailern men jag tror att det var fejkat. Ingen kan ha bott så. Usch och fy! Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för rara söta ord om våra ägg!! Ja du ...jag går upp rätt sent..men lägger mig sent med!! Vänt lite på dynet kan man säga...gör alltid inläggen efter 12 sådär;)

Ja du , det programmet...vidrigt...hur kan de ha så..de skule kunna ta sig en tur till fjällen där brorsan skulle bo;)

Nallar det är ju så gosigt, de får nog stanna ett tag till här...minstingemn är galen i nallar!!

Ha en go kväll!!

♥Kram Millis♥

Stina sa...

Vilken fin korg.

Ja, inte skulle jag kunna bo sådär, som du skriver om. Äckligt!


Kramis

Anonym sa...

Ta, det lugnt! Det var inget normalt hem. Ingen tror att ditt hem är är i ljusårs närhet av programmets hem.
Ulla

Snäckornas sjö sa...

Tack för kommentaren hos mig, så att jag hittade till dig!!

Såg inte programmet, men såg reklamen för den...usch och fyyyyy!!! Har svårt att tro att folk bor så där...huvaligen!!

Ha det bäst!

Sallys hus sa...

Ha ha...jag skrattar så jag dör...kan riktigt se framför mig hur du hysteriskt springer runt från rum till rum med nåt vilt i blicken..på jakt efter något att kasta....
Jag såg bara en liten snutt av programmet men det lilla jag såg räckte!!!
Hu så äckligt!

Vilket hus ni har!!!
Bor ni där på somrarna???
Det ser ut som hämtat från en sagobok från Alperna....

Ha en härlig helg!
Kram Katarina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!
Tack för rara, söta ord om våra ägg!!

Tack för tipsen med..ska skriva upp dem alla!! Ja mässan hade varit super ju..menosäker på om vi hinner!! Har inte fixat boende än, blev lite snabbt inpå...men maken kollar lite!
Ha en härlig helg!! O ha det så kul på scrapmässan!!!;)

♥Kram ÄggMillis♥