onsdag 19 mars 2008

Men vad i helv.......

Vad är det för blött vitt äckligt som har trillat ner på marken???
Precis när man har börjat få vårkänslor....Filip har tagit fram cykeln ....jag har börjat att vårstäda på balkongen..........å vad händer ? Jo någon idiotisk vädergud sabbar allt!!!! I 2 dagar så har man varit torksåpstant och snöbollsvakt! Nä fy 17 ,det här hade vi kunnat vara utan!



Jag har knappt lust att påskpynta, Funderar starkt på att fira den ortodoxa påsken istället för då kanske vädret är bättre.
Nä nu får jag skärpa mig ........mycket gnäll men så blir det ju ibland!
I morgon ska jag göra påsk .....köpa godis ,fylla äggen ,ta fram lite pynt och vara påskglad! Det ska bli skönt med ett par dagar ledigt även fast det är snö !

3 kommentarer:

Bia sa...

Tack snälla Stina för påskpresenten. Du är en ängel!
Det är tur att jag har dig som backup när det strular i livet.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ja visst är det tokigt.
Jag har dragit ner gardinerna å drar inte upp dom förän det är sommar...hihihihi..

~~~*PUSS I PÅSK*~~
Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

´Visst är vädret helt knäppt....

Önskar dig iallafall en riktigt skön och mysig påskhelg! Kram!