lördag 8 mars 2008

I dag mår jag bättre.....

I dag känner jag mig tack och lov mycket bättre! Kändes lite mörkt i går kan jag säga .................
Dagen har tillbringats i lokalen för lite förberedelser ......för i morgon är det ju dax för den stora premiären!!!

Lite fika förberedelser......nä vi ska inte dricka kaffe ur vinglasen .....det blir
premiär päroncider..



Här ser ni skär och utstansningsbordet.........................

Monterade stämplar (och 100 tals omonterade finns det oxå! )



Hoppsan där står visst Lena och diskar!


Självklart så har vi fixat ett litet påskris för att det ska bli påskpyssel stämning!

I morgon hoppas jag att jag kan visa bilder på pysslande tjejer! Nu ska jag vila mig en aning på sofflocket för jag känner mig inte helt frisk ....shh.

Ha en trevlig lördagskväll!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ordning och vad inbjudande det ser ut. Jag har likadan duk som du fast på mitt köksbord. Lycka till med kursen! Kram.

Anonym sa...

Guuuuuuuuud vad roligt! Jag längtar till imorgon!!
Och, vad fint det har blivit. Riktigt proffsigt, din lyllos!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Skönt att höra att du mår bättre inför the big opening ! Vad spännande , det ser så fint och ordningsamt ut ! Få se hur det ser ut efter alla damer i morgon ;-)
Fin skylt du gjort till sonen !
Ha det gott nu Stina och lycka till !!
Kram/L8

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack underbara du, för under bra kommentar!!

Måste önska dig lycka till nu med premiären...såå kul...har varit kul att följa dig ända till start!!
Så ska bli spännande att se nu när ni drar igång!!!

SÅ;LYCKA TILL!!!!!! O ha det sååå kul!!!

Önskar er en härlig söndag!
~~♥ Milliskramar ♥~~

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men jösses Stina så fint det blir.
hoppas verkligen att du är pigg idag när det är premiär...men då kommer väl nerverna å spökar i stället....*LER*

Lycka till å Största kramen // PErnilla

NICOLINAS BONING sa...

Skönt att du mår bättre...och jag hoppas att premiären har gått enl planerna:-)
Min snart-23-åriga dotter är sååååå avis på din fina lokal och alla dina fina papper...hon har nämligen alldeles nyss upptäckt scrapping och har i princip bara det i skallen just nu!
Kramar/Birgitta

Bia sa...

Tack, tack Stina för en kul och pysslig söndag.
Mer pysselsöndagar!!!!

Anonym sa...

Tack för idag Stina!!
Mycket trevligt, med mycket gott både att förtära och att pyssla med!
Jag blev lite sugen på smyckeskurs, hm, då behövs det material, hm...