söndag 16 september 2007

Tillbaka från Göteborg!




Wow vilken helg det har varit! Efter att ha landat på Landvetter så tog vi flygbussen till Stan ....Lena kollar vilken spårvagn vi ska ta ......
På lördagen så tog vi spårvagnen till stan och sprang runt i lite affärer.Hittade Balders Hage och herregud så mycket fint jag hittade.....kan inte visa bilder eftersom dom flesta av inköpen är presenter . Sen åt vi en god lunch (inte bara muffins!)
Sen va det då dax att gå till mässan och där kunde man ju handla ihjäl sig! (nu är jag fattig!!!)
I morgon berättar jag mer............nu ska jag sova (man blir trött av att shoppa)

5 kommentarer:

Stina sa...

Men då hade du det bra i alla fall. Trots att du blev pank, menar jag.:-) Kramis

Anonym sa...

Oj, vad mycket kul du verkar ha köpt. Ska bli roligt att se vad du gör med allt nytt. För du visar väl en del i alla fall.Kram.

Anonym sa...

Ååååh vad kul ni verkar ha haft! På nåt sätt är det ju ändå lite kul att komma hem glad och fattig ;0)Antar att du kom hem med mycket fina papper och dekos och sånt.
*Kram*
Idag kunde du kommentera bloggen, bravo!Hur lyckades du?? =0)

Anonym sa...

Kul helg för dig och Lena.
Det var du värd, du som sliter som tusan varje dag.
Unna dig fler sådana guldstunder.

Amoroso sa...

Ja, manisk är precis vad man blir av franska stemningar. Men jag brukar bli manisk när jag är inne på Balders Hage oxå, visst är det sååå mkt fint därinne? Jag klickade på din bild från mässan, var det scrapmässa du var på? Blir jättesugen på att besöka en sådan någon gång.. Är det värt att åka långt för den?