måndag 24 september 2007

Måndag...

I kväll har jag varit så duktig....har tänkt så länge att jag måste göra om min förvaring till mina omonterade stämplar,.Har hitintills förvarat dom i CDfodral men det ska man ju inte göra eftersom dom kan bli sabbade.Så nu har jag satt fart med att stämpla upp motiven och laminerat och skurit till lagom bitar som passar i fodralen (det är ok att sätta fast dom på lamineringsplast)Jag har nu gjort 48st!! och det är bara en fjärdedel av alla stämplar! Usch vågar inte tänka på hur mycket pengar jag har handlat stämplar för .....nu orkar jag inte mer så jag fortsätter i morgon(kanske även visar en bild på resultatet.

Har börjat att klura på vad jag ska hitta på för julklappar i år.Förra året blev det mycket ljus och tändsticksaskar Om någon har en ide så tipsa mig gärna!

Nu ska jag krypa till sängs med Martina Haag...(alltså inte med henne utan hennes bok)Om ni inte har läst hennes böcker så gör det!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köpa,köpa. Jag vill köpa alla kort du gör. Såååå fina. Kram

Anonym sa...

Skrattade du mycket åt Martina.
Jag tycker dom är tokroliga. Lite som Lotta-böckerna.