söndag 23 september 2007

I dag tog Filip och jag en höstpromenad i SOMMARVÄRMEN! Vi plockade kastanjer och nypon för att göra lite höstigt hemma.Den här ljusstaken köpte jag för en tia på Läkarmissionen i går.Perfekt att fylla med lite höstigt.


Oj !Jag tror att några tror att jag har blivit religös på gamla dar!!! Här är bla vad jag har gjort med andaktsboken! Rivit ur sidor helt brutalt och slagit in ljus!



Tre kort som ska levereras i morgon har jag fått klart..det tredje får ni inte se för fotot blev pissdåligt! Jag BEHÖVER en scanner (hoppas tomten hörde det där)














8 kommentarer:

Anonym sa...

Puh! Nu är jag helt lugn. Inga grubblerier förstår jag. Snyggt sätt att slå in ljus!

Anonym sa...

Jättefint kort,och kul med höstprommis och plocka så fina saker....önskar vi hade haft kastanjer här med.

Lotta sa...

Tack för snälla ord om min pysselvrå!
Jag kan avslöja en hemlighet, det är inte så fint och välstädat hos mig heller när jag pysslar! :-D

Kram
Lotta

Stina sa...

Duktig är du. Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Fina kort som vanligt!! Må gott! Kram!

Anonym sa...

Snyggt omslag runt ljusen.
Julklapparna är fixade!
Ljus med lite religösa texter, vilken hit.

Min Skattkammare sa...

Riktigt roligt att fynda, och vilken härlig dag det var igår!Vackert med höstdekorationen.
Tittut där bakom trädstammen!
Kram Kicki

Sallys hus sa...

Jisses så fina kort du gör!!
Trevligt verkar ni ha haft i Göteborg oxå!!
Var det Scrapp mässa ni var på ??
Jätte fin ljusstake du fyndat också!
Ha en härlig vecka!
Kram Katarina