söndag 30 september 2007



Idag va det bandymatch...Filips första !Mycket spännande blev det först såg det ut som om dom skulle åka på storstryk,men efter att ha legat under med 2-6 så blev det helt plötsligt 6-6! matchen slutade alltså oavgjort och det va ett gäng glada och nöjda ungar som gick av plan.Nästa match är nästa helg .

När jag flyttade in i min lägenhet för ca 10 år sen så va jag så glad att det fanns en klädkammare ....nu 10 år senare så är jag inte lika glad för hur jag än fixar och donar så ser det ut som Beirut därinne!!! Nu har jag bestämt mig att i höst så måste jag fixa så att det blir bra! Får börja om helt från början tömma allt och köpa nya lådor så att det åtminstone blir enhetligt! Det ska bli kul men lite jobbigt! har börjat en del med att rensa i röran bland kläderna (kastat bort sånt som är "fuktskadat") Har även rensat lite hos Filip ,slängt ner lite leksaker i källaren bla.....fortsättning följer!Nu blir det en kopp te och lite söndagsvilning framför tvn.

3 kommentarer:

Stina sa...

Tänk vad skönt det känns sedan, när du rensat klart.

Tack för din goa kommentar. :-) Kram

Anonym sa...

Gu´vicken sportig mamma.
Sporty stina!
Snygg färg på tröjjorna!

Anonym sa...

Visst är det konstigt att man lyckas tränga in allt möjligt onödigt i klädkammaren. Duktig du är som försöker rensa. Kram