lördag 29 september 2007

Regnig lördag!



Precis som jag önskade igår så blev det regn i dag! Satte fart i morse och plockade och donade och grejade och fejade......sen kom jag på att STOPP du behöver vila dig! Satte mig framför tvn och spelade Spyro på Playstation! (vaddå barnsligt? Jag är ju bara 44 så det så!)
Hela dan har jag längtat och väntat på lottoresultatet,av någon
anledning så hade jag fått för mig att det skulle smälla till ordentligt i dag......behöver väll knappast tala om hur det gick va?

Nu är det dax att förbereda oss för morgon dan.Filip ska spela sin första innebandy match! Så spännande.Så ni som var snälla och höll tummarna idag att det skulle bli lottovinst får gärna hålla tummarna för att Filips lag vinner i morgon!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir aldrig äldre än man känner sig;0) Klart du ska spela TVspel.
Finfina kort har du gjort också sen jag var in här sist. Ha en fortsatt bra helg.

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Tack för ditt besök! klart du måste åka till Ullared!!!kram

Anonym sa...

Heja sportmamman.
Skrik inga fula ord åt motståndarlaget bara . . . .

♥ Pia... sa...

hejsan...ja vad kul med "nya" bloggare:)...fina askar du gjort...visst är det kul att pyssla...mitt huvud är sprängfyllt med alla tips och ideer som man vill göra...men som du skrev...kvällarna är kort:) ha det så gött..PIA