söndag 2 september 2007

Söndag kväll..............


Nu så har den här helgen också gått i en rasande fart....Har tillbringat dagen hos mina föräldrar ,satt upp deras gardiner och rotat i skåp efter fynd! Hittade bla en sån där tång som man krusar örngotten med så här ska krusas! Kvällen har jag tillbringat vid pysselbordet och skapat kort. Plockar med en del till jobbet i morgon och hoppas få att få lite sålt. Nu är det bara 2veckor kvar till mässan och jag behöver PENGAR!!!!!!!


Här är ett bildbevis på att datortid och matlagning kan vara svårt att kombinera! Så tokigt det kan bli...........


10 kommentarer:

Anonym sa...

Det där känner jag igen. Att matlagning och surfande på datorn inte passar ihop.
Annars kan man skylla på åldern att man glömmer så lätt.

Stina sa...

*fniss*


Vad du är duktig att göra kort. Kramis

Anonym sa...

Som tur är har jag en gubbe här hemma som kan vara "matvakt".

Solsjö - Under en vind sa...

Så tokigt dte kan gå!!! Fina kort du gör! Kram!

Anonym sa...

Å jag vet jag är likadan, mitt ris kokade i en timme i kväll, men det gick att äta ändå. Jasså var du på Tensta marknad, jag bodde i Rinkeby i flera år så jag blev lite nostalgisk då jag läste det. En krustång har jag länge velat ha, då skulle jag krusa järnet...

Maria sa...

JAg har tidigare bloggat om hur det går att kombinera bloggande med en bulldeg som jäser, ajajaj!

Anonym sa...

Vilken produktion du haft...kul! Skulle gärna vilja se dem på lite närmare håll också ;0)

sabina sa...

Fina kort! Jag har gjort som du en gång fast då var det med potatis... Kastrullen ville inte riktigt bli ren igen... :)

www.mariante.se sa...

Du det där hade kunnat sluta illa...
En sån örngottsveckare söker jag med ljus å lykta, såååå jobbigt att vecka med kniv!
va e det för mässa? *nyfiken*
Kram på dej!

Anonym sa...

Du gör så fina kort. Jag vill köpa, köpa. Men hur lagar du mat? Som jag själv ungefär. Kram