lördag 22 september 2007

Läkarmissonen.


I dag har Bia och jag gjort ett litet besök på Läkarmissonen, det fanns så mycket som jag gärna hade släpat hem. Gjorde en del fynd ,glasljustake,glaskål med lock,små hjärtformade formar (ska ej baka utan ska ha till ljus till jul) En gammal andaktsbok med skönskrift att pyssla med ,gamla noter,några böcker och en matta! Allt detta för 140kr!
Vi hittade en del fina glas till hyacinter men dom väntar vi med att köpa .
Planerade ju storstäd och rens i helgen ....men...helgen är ju inte slut än! MÅSTE även göra klart 2 kort som ska lämnas på måndag. Men nu ska jag dyka ner i godiskålen........

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mina ögon kände nog att det var leta loppisfynd istället för svamp så det var därför jag fick en åderbristning.
Leta som leta!

Anonym sa...

Andaktsbok???
Det låter som en NY pryl för dig.
Vad gör du med den???

Stina sa...

Din lilla godisråtta!:-)
Roliga saker du fyndat. Kram

Amoroso sa...

Ska bli mycket trevligt att se vad du hittar på med den gamla andaktsboken :-)

Anonym sa...

Det där med andaktsbok låter skumt. Har jag kanske missbedömt dig?