fredag 28 september 2007

Fredag..............


nu är fredagen snart slut! Usch det kanske blir en kort helg...å jag som är i stort behov av en låååååång!I kväll har jag fixat med present och kort till en 6åring! Gud så kul det är att köpa tjejsaker (säger hon som bara är begåvad med söner)I paketet finns det ett bratzsmyckeskrin som jag hoppas att hon ska tycka om...
Hoppas att det regnar i morgon så att jag kan mysa inne och fixa.Kanske en liten konstig önskan men jag gillar faktiskt regn...och efter regn kommer det ju solsken !Håll alla tummar för att Bia och jag har lyckats pricka in rätt siffror på lotto i morgon,skulle verkligen behöva ett par miljoner för att fylla lite hål och till julklappar.Godnatt nu tar jag Martina Haag och går och lägger mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tummarna hålls så idag kan jag inte städa.
Kanske shoppa eller slappa.
Vi måste viiiiiiiiiiinna!

Anonym sa...

När blir det fest?!

Sallys hus sa...

Håller tummarna för storvinst!!
Jag vinner aldrig!!...men... jag tippar ju heller aldrig...kan bero på det!
Hi hi..jag fnissar åt att du gillar att köpa tjejgrejjer.
Mina barns gudmor har precis fått en liten tjej. Elvira är 5 dagar i dag. Hon har 2 killar innan.
Alltid när min Kajsa fyllt år har hon fått, hårspännen, söta klistermärken, bikmärken, rosa saker, söta linnen, barbie...osv...
Min Kajsa nästan grät o sa
:- Tänk mamma...nu behöver hon inte köpa allt det där till mig!!!

Ha en härlig söndag i morgon!
Kram Katarina