tisdag 11 september 2007

Snoret börjar ge sig av.........................






Mår mycket bättre i dag ! Titta vad vi har fått.....en platt tv!! Nu är den stora klumpen ett minne blott (ljög lite för den står nu i Filips rum)
Ett kort hann jag med idag.Det ska jag ge till Lenas mamma som tack för att jag får bo hos henne under mässhelgen!
Så här höstigt ser det ut utanför min balkong......meningen va att jag skulle fota en hare som satt bredvid buskarna ,men han hann ju stick i väg innan jag hittade kameran! Vi har flera harar som skuttar omkring här och i går kom det tom en räv spatserande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va´bor du på landet?
Kul om du kommer imorgon.
Saknar din fokuserade nuna.

Anonym sa...

Nu på morgonen funka det. Igår kväll var det något strul.

Anonym sa...

Kul att du fått till ett kort, finfint var det!
Hösten är påväg även här hos mig, det börjar gulna på träden. Mysigt med tända ljus och lite murrigt.