måndag 10 september 2007

Måndag och mer snor!!!




Ja det blev ju inget jobba för mig idag!Har inte gjort många knop ,vilat och gjort 2kort.


Ett är till en vän som fyller år i helgen, men hon har inte hittat hit än så jag kan lägga ut det här.


I dag ska jag äntligen få en" platt tv"! Ville ju helst ha en vit men den va tydligen lite för dyr....så det får duga med en svart (jag får den ju så jag gnäller inte .....finns inte en chans i världen att jag skulle kunna köpa en själv!) Nu måste jag röjja lite i Filips rum så att han kan få den gamla tvn.Vilket lyx det blir, 3 tvapparater och vi behöver inte slåss om vilket program som ska vara på! (läs mamman behöver inte slåss för att få titta på tv....)

10 kommentarer:

Stina sa...

Söta kort. Krya på dig med snoret. :-) Kramis

Anonym sa...

Lyllo dig som tog en karensdag. Ingen bra dag för mig, skulle nog varit hemma.
Men nu har jag jobbat i 12 timmar så godnatt.

www.mariante.se sa...

Här flödar ideerna kan jag se.....alltid lika mycket fint att titta på!
Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Stackars dig som också är sjuk...hoppas du snart piggar på dig.
Finfina kort du orkat med iallafall ;0)

www.mariante.se sa...

Min andra blogg????
*undrar*

Anonym sa...

Heej :) Barstolarna är en nyhet på ikea :) har funnits omålade innan!! kramkram

www.mariante.se sa...

*skrattar*
Jasså den....
Då fattar jag!
Den är för framtida behov!

Unknown sa...

Vilka söta kort du har gjort!!!

Anonym sa...

Vilka fina kort! Jag är också hemma men med förkyld pensionär.Kram

Anonym sa...

Nu har din vän hittat hit och...tack för kortet och dörrsmycket. Att hitta dina kort i brevlådan gör mig alltid varm om hjärtat. Varma kramar Madeleine.