tisdag 25 september 2007

Kvällarna är för korta!


jag måste ha fel på klockorna här hemma för mina kvällar (och mornar) är på tok för korta!

har en massa grejjer som jag behöver och vill göra men hinner inte! I kväll har jag stekt pannkakor till Filips utflykt i morgon,gjort ett beställningskort,hjälpt till med läxor........nu så är jag trött men kom på att jag oxå ska ha matsäck i morgon så nu måste jag ut i köket och fixa något till mig oxå!!! Jag skulle som sagt behöva ett par extra timmar till på kvällen.....

Hade planerat att fortsätta med stämpelförvaringen i kväll men det får bli en annan kväll med flera timmar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Toppen fint blev det! Och snacka om att göra dina beställningar snabbt!!

Anonym sa...

Kan du inte fixa klockslaget!? Hon är ju faktiskt 22.17 nu!!

Solsjö - Under en vind sa...

Så har vi det nog flera av oss....Kram till dig!

Anonym sa...

Vad fint kortet blev.
Tack för tidningar och skor.
Usch va trött jag blir på samtal
med föräldrar men nu ska jag släppa det.
SLÄPP . . . . . .

Anonym sa...

En annan kväll meed fler timmar....
Kan du tala om för mig när och hur du hittar den.
De kvällarna vill jag också ha
Lycka till
Ulla