söndag 9 september 2007

Snorig söndag........







Ja inte sjutton blir jag bättre! Snorig som bara den,.I dag har jag iallafall tagit mig upp till centrum eftersom mina barn inte kan gå barfota.....när man ska köpa skor så upptäcker man att dom börjar bli stora .Köpte ett par i st 34 och ett par i.......44!!!!!!!!



Resten av dagen har jag tillbringat i soffan och små korta stunder vid strykbrädan,



Gjorde bara 2 kort i gårkväll så jag borde sätta mig en stund i kväll oxå,vi får se om jag orkar!

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Skönt med lugna dagar! Du är så kreativ med dina kort!! Krya på dig! Kram!

Lillafruluva sa...

Vad roligt, din blogg har jag inte tittat in till förut! Kommer tillbaka!! :-D

Sallys hus sa...

Hallå där!
Vilken mysig blogg man hittade här då!!
Vilka fina kort du gör.
Hoppas du får sälja riktigt många nu då så du får i hop till alla mässor.
Krya på dig!
Kram Katarina

Anonym sa...

Kan man smittas genom bloggen? Jag har ju också fått ont i halsen. Tur man är LEDIG. Kram och krya på dig.