fredag 7 september 2007

Äntligen ström..........

Som en liten käck avslutning på veckan så blev vi strömlösa i kväll! Precis när jag satte stekpannan på spisen så slocknade ALLT! Fick ringa juoren och sen fick vi vackert sitta och vänta till 21,45 innan dom kom.Det fick bli filmjölk och en påse ostbågar till middag.....Det är vid sånna här tillfällen man fattar hur mycket tv och data betyder hos oss.(lite hemskt)Jag hade stora planer för kvällen så som tvättning och dammsugning (så nu vet ni vad jag ska göra i morgon)Jag har ju inte ens kunnat pyssla med mina nya hänglar...Nu ska jag ägna mig åt sängen och en god bok!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyyyyy, vad hemskt! Min dotter hade dock gillat ostbågarna till middag.

Anonym sa...

Stackars dig!
Nu när du blivit internetberoende och allt.
Och stackars mig som väntade och på ett nytt inlägg.